اخبار

تصویر دیده نشده و جدید از مراسم عروسی نوید محمدزاده | فرشته حسینی در لباس عروس / عکس – بلاگی ها

  • تصویر دیده نشده و جدید از مراسم عروسی نوید محمدزاده | فرشته حسینی در لباس عروس / عکس – بلاگی ها

    نوید محمد زاده بازیگر معروف سینما است. نوید محمد زاده بازیگر ایرانی است. نوید محمد زاده همسر فرشته حسینی است. در ادامه عکسی از نوید محمد زاده و فرشته حسینی بازیگر کرد کشورمان را مشاهده می نمایید.

    نوید محمدزاده زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ بازیگر ایرانی است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم (۱۳۹۲) موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر می‌دانستند.همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است. نوید محمدزاده اولین تجربه حضور در نمایش خانگی را با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد.

    نوید محمدزاده علاقه زیادی به فوتبال داشت و در دوران نوجوانی قرار بود که فوتبالیست شود و برای تیم نوجوانان سایپا بازی کند که با دیدن یک فیلم مسیر زندگی اش به کلی تغییر کرد.

    اثرگذاری این فیلم روی نوید محمدزاده به اندازه ای بود که او را عاشق سینما کرد و از او چهره موفقی در دنیای هنر ساخت.

    نوید محمدزاده مدتها به دلیل پوشیدن لباسهای ست با فرشته حسینی، مورد توجه کاربران قرار گرفته بودند تا اینکه در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ با انتشار ویدئویی خبر از ازدواج خود با فرشته حسینی بازیگر کشرمان داد و در ۲۹ تیرماه از حلقه ازدواج همسرش رونمایی کرد.

    نوید محمدزاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی نقش خواهر و برادر را ایفا کردند.

    تصویر دیده نشده و جدید از مراسم عروسی نوید محمدزاده | فرشته حسینی در لباس عروس / عکس

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا