اخبار

تصاویر زیرخاکی و قدیمی از کودکی و والدین ملکه الیزابت + عکس – بلاگی ها

  • تصاویر زیرخاکی و قدیمی از کودکی و والدین ملکه الیزابت + عکس – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها مشهور است که الیزابت دوم، ملکه فوت شده بریتانیا، در دهه دوم زندگی‌اش هیچ تصوری از سرنوشت سلطنتی‌اش نداشته و با بی‌خیالی وقت خود را صرف بازی با اسب‌ها و سگ‌هایش می‌کرده اما او بیش از ۷۰ سال و تا زمانی که مرگ او را در ۹۶ سالگی از تخت پادشاهی جدا کند، سلطنت کرد.دسامبر ۱۹۳۶ نقطه عطف دراماتیکی برای زندگی او بود؛ زمانی که عمویش دیوید، پادشاه ادوارد هشتم، جهان و خانواده‌اش را با خبر کناره گیری از تاج و تخت شوکه کرد. دیوید تصمیم گرفته بود با والیس سیمپسون آمریکایی ازدواج کند و همین اتفاق بود که الیزابت ۱۰ ساله را به داخل کاخ سلطنتی پرتاب کرد.

    تصاویری دیده نشده از کودکی و والدین ملکه الیزابت | خواهر ملکه درگذشته انگلستان کجاست؟

     الیزابت، سمت راست، با خواهر کوچکش مارگارت، و والدینش زمانی که دوک و دوشس یورک بودند.

    او خط جانشینی پدرش، شاهزاده آلبرت را که عنوان پادشاه جورج ششم را به خود اختصاص داده بود ادامه داد زیرا دختر بزرگ و وارث بلافصل او بود. الیزابت بر ۵۰۰ میلیون نفر یا بیشتر از شهروندان کره زمین، آنچه در آن زمان به عنوان کشورهای مشترک المنافع و امپراتوری بریتانیا شناخته می‌شد، سلطنت کرد.اما او یک خواهر کوچک‌تر هم داشت: مارگارت. بی‌بی‌سی، رسانه سلطنتی انگلستان، الیزابت را وظیفه‌شناس، وفادار و با ثبات توصیف کرد اما ظاهرا مارگارت با او تفاوت‌های قابل توجهی داشته. ووگ در گزارش خود نوشته: «الیزابت سازمان‌مند و منظم بود، مارگارت هنری، الیزابت وظیفه شناس، مارگارت نافرمان، الیزابت با احتیاط، مارگارت به دنبال جلب توجه».

    تصاویری دیده نشده از کودکی و والدین ملکه الیزابت | خواهر ملکه درگذشته انگلستان کجاست؟

    پادشاه جورج ششم به همراه ملکه مادر (الیزابت) و دخترانش پرنسس مارگارت، چپ، و پرنسس الیزابت (ملکه الیزابت دوم ) در روز تاجگذاری

    با این حال مارگارت نسبت به تنها خواهرش بسیار کمتر دیده شد. ماجرای عشق اول و جنجالی او با ممانعت خواهر ملکه‌اش ناکام ماند و ازدواجش با یک عکاس نیز به جدایی رسید؛ مارگارت یکی از اعضای جنجالی خانواده سلطنتی انگلیس بود که در جریان مشکلات زندگی و انتقاد رسانه‌ها به دخانیات پناه برده بود و سرانجام بسیار قبل‌تر از الیزابت، در ۷۱ سالگی، ۲۰۰۲، از دنیا رفت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا