هنرمندان

دستمزد باورنکردنی بازیگران سریال «چیزهای عجیب» اعلام شد – بلاگی ها

  • دستمزد باورنکردنی بازیگران سریال «چیزهای عجیب» اعلام شد – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، شش سال پس از انتشارش، سریال Stranger Things به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های جهان تبدیل شده است. انتظارات از این سریال به جایی رسیده است که نتفلیکس بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری خود را برای ساخت تازه‌ترین فصل این سریال کرده و هزینه ساخت سریال Stranger Things در فصل تازه‌اش به بیش از ۳۰ میلیون دلار رسیده است. بخشی زیادی از این هزینه صرف دستمزد بازیگران شده است، زیرا دستمزد آنها در هر فصل نسبت به فصل قبل افزایش می‌یابد.

    بیایید در مورد رقمی که هر یک از بازیگران اصلی سریال Stranger Things به ازای هر اپیزود می‌گیرد صحبت کرده و با بالاترین دستمزدها شروع کنیم. وینونا رایدر و دیوید هاربر بیشترین دستمزد را در میان بازیگران سریال می‌گیرند. این دو نقش جویس بایرز و جیم هاپر را در سریال بر عهده دارند و در فصول ابتدایی بین ۸۰,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار به ازای هر اپیزود دریافت می‌کردند و در فصل چهارم دستمزد هر کدام به ۳۵۰,۰۰۰ دلار در هر اپیزود می‌رسد که آنها را در میان دریافت‌کنندگان بالاترین دستمزدهای تلویزیون به ازای هر اپیزود در سال جاری جای می‌دهد.

    افزایش دستمزد در هر فصل شامل  پنج بازیگر جوان‌تر سریال، میلی بابی براون (الون)، فین وولفهارد (مایک)، گیتن ماتارازو (داستین)، کیلب مک لافلین (لوکاس) و نوآه شناپ (ویل) نیز می‌شود که دستمزد آنها از ۲۰,۰۰۰ دلار به ازای هر اپیزود در سال ۲۰۱۶ آغاز شد و اکنون این رقم به ۲۵۰,۰۰۰ دلار برای هر اپیزود در فصل چهارم رسیده است. همچنین دستمزد ناتالیا دایر (نانسی)، جوی کی‌یری (استیو) و چارلی هیتون (جاناتان) نیز در حال حاضر ۱۵۰,۰۰۰ دلار به ازای هر اپیزود اعلام شده است.

    بالاترین دستمزد بازیگران سریال‌های تلویزیونی سال ۲۰۲۲ را کوین کاستنر و ماهرشالا علی به ترتیب برای سریال‌های Yellowstone و The Plot می‌گیرند که ۱.۳ میلیون دلار به ازای هر اپیزود اعلام شده است

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا