هنرمندان

 تیک‌تاک به کمک جشنواره کن آمد – بلاگی ها

  •  تیک‌تاک به کمک جشنواره کن آمد – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از مهر، جشنواره فیلم کن که پیش از این در واکنش به رفتارهای غالب در فضای مجازی گرفتن عکس سلفی را هم در مراسم خود ممنوع کرده بود از پلتفرم «تیک تاک»‌ به‌عنوان همکار رسمی خود در این رویداد خبر داد.

    جشنواره بین‌المللی فیلم کن اعلام کرد برای اینکه این رویداد فرهنگی در جهان بیشتر دیده شود با «تیک تاک» قرارداد همکاری رسمی منعقد کرده تا یک میلیارد کاربر این پلتفرم دیجیتال در سراسر جهان به کن دسترسی پیدا کنند.

    در حالی که جشنواره کن همین چند سال پیش حتی سلفی گرفتن روی فرش قرمز این جشنواره را ممنوع کرده بود اکنون به دنبال کسب مخاطبان بیشتر جهانی است و قرار است اخبار پشت صحنه، صحنه‌های فرش قرمز پر زرق و برق این رویداد و مصاحبه با چهره‌ها را در اختیار کاربران «تیک تاک» قرار دهد.

    تیک تاک هم گفته یک هشتگ با عنوان «تیک‌تاک شورت فیلم» راه می‌اندازد تا در همین زمینه رقابتی برای دریافت فیلم‌های کوتاه ۳۰ ثانیه‌ای تا ۳ دقیقه‌ای را هم‌زمان با جشنواره شروع کند. هیات داوران اولین دوره این رویداد هم یک کارگردان نامدار خواهد بود که بعداً معرفی می‌شود. ۳ جایزه هم قرار است در طول جشنواره با حضور تیری فرمو رییس جشنواره کن به برندگان این رقابت اهدا شود.

    هرچند اتحاد کن و تیک‌تاک بعید به نظر می‌رسد اما از منطق به دور نیست زیرا هردو تلاش دارند تا کانون توجه بین‌المللی باشند. تیک‌تاک از جشنواره حمایت مالی هم خواهد کرد.

    تیری فرمو در این باره گفت همه تلاشش را می‌کند تا با نسل جوان علاقه‌مند به سینما ارتباط برقرار کند و اولین گام در این زمینه از سال ۲۰۱۸ با برنامه «۳ روز در کن» برداشته شد که نزدیک به ۲ هزار نفر در حدود ۱۸ تا ۲۸ سال را برای سفر از سراسر جهان و حضور در این جشنواره دعوت کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا