هنرمندان

این فیلم پرخرج‌ترین فیلم تاریخ نتفلیکس است! | وقتی مامور سازمان سیا یک قاتل حرفه‌ای می‌شود – بلاگی ها

  • این فیلم پرخرج‌ترین فیلم تاریخ نتفلیکس است! | وقتی مامور سازمان سیا یک قاتل حرفه‌ای می‌شود – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، فیلم مرد خاکستری به کاگردانی برادران روسو و با بازی رایان گاسلینگ (برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگرد مرد ۲۰۱۷)، آنا د آرماس و کریس اوانز، منتشر شد. روسوها مدتی بود که با همکاری سونی این پروژه را توسعه می‌دادند تا اینکه نتفلیکس امتیاز پخش آن را خریداری کرد. برادران روسو ادعا کرده بودند که «مرد خاکستری» پرخرج‌ترین فیلم تاریخ نتفلیکس است و از آن‌جا که حدود ۲۰۰ میلیون دلار خرج ساخت این فیلم شده، به نظر می‌رسد این ادعا دور از واقعیت نیست. 

    این فیلم را شروع پروژه‌ای در سطح جیمز باند معرفی کرده‌اند. مرد خاکستری اقتباسی است از رمانی نوشته مارک گرینی که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این رمان، اولین کتاب از مجموعه‌ای است که پیرامون شخصیتی با عنوان مرد خاکستری و با نام اصلی کورت جنتری نوشته شده است. مرد خاکستری، مامور سابق سیا است که اکنون یک قاتل حرفه‌ای مستقل است. 

    • بهترین مینی‌سریال‌های قرن ۲۱ که تماشای آنها را نباید از دست دهید

    نسخه اولیه فیلم‌نامه مرد خاکستری، نوشته برادران روسو، توسط کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی، نویسندگان انتقام‌جویان: آخر بازی (Avengers: Endgame) از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، بازنویسی شده است. 

    برادران روسو، پیش از این پروژه موفق فلم آزادسازی (Extraction) را با نتفلیکس به انجام رساندند؛ فیلمی با بازی کریس همسورث و گلشیفته فراهانی که در ۴ هفته اول انتشار، ۹۹ میلیون بیننده داشت و در زمان خودش، عنوان پربیننده‌ترین فیلم تاریخ نتفلیکس را از آن خود کرد. 

    • سریالی که رکورد تماشا در تاریخ نتفلکیس را شکست

    آنتونی روسو در مورد پروژه مرد خاکستری می‌گوید این فیلم یک رقابت واقعی میان دو بازیگر فوق‌العاده، رایان گاسلینگ و کریس اوانز است که نماینده‌ دو نسخه‌ متفاوت از سازمان سیا هستند، از این نظر که این سازمان چه چیزی می‌تواند باشد و چه کارهایی می‌تواند انجام دهد. برای آن‌هایی که طرفدار «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» (Captain America: Winter Soldier) بوده‌اند، می‌گویم که ما با این فیلم وارد قلمرو واقعی‌تری خواهیم شد. معنای واقعی فیلم برای ما این است.

    جو روسو نیز می‌گوید: قصد ما این است که فیلم با هر عنوانی که در سالن‌های سینما اکران می‌شود رقابت کند. هدف این است که یک چندگانه خلق کنیم و یک دنیای کامل بسازیم، و رایان را در مرکز آن قرار دهیم. 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا