هنرمندان

این ۹ سالن سینما تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند – بلاگی ها

  • این ۹ سالن سینما تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، پیش بینی می‌شود که شهرداری تهران اختلافات موجود با پیمانکار را رفع و پردیس سینمایی باغ کتاب را تا تابستان امسال بازگشایی کند.

    مدیرعامل باغ کتاب گفت: یک عزم جدی در شهرداری برای حل اختلاف با پیمانکار پردیس سینمایی باغ کتاب و پس گرفتن این مجموعه ایجاد شده است.

    پس از پایان ساخت پردیس سینمایی «باغ کتاب»، شرکت بهره‌بردار این سینما طی قراردادی پذیرفت که به جای بخشی از پول خود، سه سال این پردیس سینمایی را در رهن خود بگیرد. قرارداد سینما در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به پایان رسیده و بهره‌بردار سینما باید پس از این تاریخ مدیریت سینما را به شهرداری تهران واگذار می‌کرد؛ اما از انجام این واگذاری امتناع کرد و شهرداری تهران به صورت حقوقی مطالبه خود را پیگیر شد.

    به گفته محسن جلالی فراهانی پیمانکار معتقد است که از شهرداری طلب دارد و شهرداری هم می‌گوید که میزان بدهی به اندازه‌ای که پیمانکار مطرح کرده نیست. حال این مسئله با جدیت در شهرداری دنبال می‌شود و ممکن است تا تابستان امسال با رفع اختلاف ها، ۹ سالن این پردیس بهره برداری شود.

    گفتنی است چند وقتی است که شمار جان باختگان کرونا در کشور تک رقمی شده و فعالیت‌های کشور در زمینه‌های مختلف به حالت طبیعی بازگشته است.

    جلالی فراهانی درباره وضعیت سینما در دوران پسا کرونا می‌گوید همه کشورهای جهان معتقدند که میزان فروش فیلم و اقتصاد سینما هیچ گاه همانند دوران قبل از کرونا نخواهد بود. آمار و ارقامی که سازمان سینمایی ارائه می‌کند نشان می‌دهد که میزان استقبال مردم از فیلم‌ها بسیار پایین‌تر از ظرفیت موجود است.

    او ادامه داد: البته میزان فروش بالاتر رفته، زیرا قیمت بلیت گران‌تر شده، اما تعداد تماشاگران بسیار کمتر از تعداد صندلی هاست. بنده موافق توسعه زیرساخت‌ها هستم، اما مشکل سینما در حال حاضر با تولیدات خوب رفع می‌شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا