هنرمندان

تصمیم عجیب کارگردان «آواتار» برای ساخت ادامه پرفروش‌ترین فیلم تاریخ – بلاگی ها

  • تصمیم عجیب کارگردان «آواتار» برای ساخت ادامه پرفروش‌ترین فیلم تاریخ – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از deadline، جیمز کامرون کارگردان فیلم پرفروش آواتار، در مصاحبه‌ای به امپایر می‌گوید: «من کارهای دیگری دارم که در حال گسترش آنها هستم که هیجان‌انگیز هم هستند. فکر می‌کنم در نهایت با گذشت زمان – نمی‌دانم بعد از قسمت سه یا بعد از چهار – می‌خواهم فیلم آواتار را به کارگردانی بسپارم که به او اعتماد دارم، تا بتوانم کارهای دیگری انجام دهم که به آنها هم علاقه‌مندم. شاید هم این کار را نکنم. فعلا نمی‌دانم.»

    کامرون گفت: «هر چیزی که باید در مورد خانواده، در مورد آب و هوا، در مورد جهان طبیعت، موضوعاتی که برای من در زندگی واقعی و در زندگی سینمایی‌ام مهم هستند، بگویم، می‌توانم با این فیلم آنها را نشان دهم. هرچه در ساخت آواتار پیش می‌رفتم هیجان‌زده‌تر می‌شدم. اما فیلم چهارم، نمی‌دانم! واقعا امیدوارم بتوانم آن را بسازم، اما بستگی به کشش بازار دارد.»

    • ۸ سال بعد از اعلام کناره‌گیری؛ خانم بازیگر مشهور به سینما بازمی‌گردد

    کامرون قبلا رابرت رودریگز را برای کارگردانی فیلم آلیتا: فرشته جنگ انتخاب کرده بود، فیلمی که او مدت‌ها می‌خواست خودش آن را کارگردانی کند و طرفداران رمان علمی تخیلی آلیتا: فرشته جنگ که این فیلم بر اساس آن ساخته شده بود، امیدوار بودند کامرون آن را کارگردانی کند. اما کامرون در آن زمان بیش از حد مشغول فیلم‌های آواتار بود، و در نهایت به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده در فیلم باقی ماند.

    آواتار: راه آب در مورد وقایعی است که ده سال بعد از فیلم اول اتفاق می‌افتد. این فیلم داستان خانواده سالی (جیک، نیتیری و بچه‌هایشان) را دنبال می‌کند؛ مشکلاتی که برای آنها به وجود می‌آید، تلاش‌هایی که برای حفظ امنیت یکدیگر انجام می‌دهند، نبردهایی که برای زنده ماندن می‌کنند و مصیبت‌هایی که متحمل می‌شوند.

    سیگورنی ویور، کیت وینسلت، میشل یو، ادی فالکو، استفن لانگ، جیووانی ریبیسی، اونا چاپلین، جرمین کلمنت و… از بازیگران این فیلم هستند.

    آواتار: راه آب در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ در سراسر جهان به نمایش درمی‌آید.

    • ۸ نقش کوتاه از بازیگران بزرگ که تاثیر ماندگاری بر جای گذاشتند 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا