اخبار

مرحله دوم پرداخت یارانه ۴۰۰ هزارتومانی | جاماندگان یارانه جدید حتما بخوانند – بلاگی ها

  • مرحله دوم پرداخت یارانه ۴۰۰ هزارتومانی | جاماندگان یارانه جدید حتما بخوانند – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه روز گذشته آغاز شد؛ افرادی که رقم آخر سمت راست کد ملی آن‌ها عدد زوج باشد، دیروز و امروز برای ثبت نام فرصت داشتند و افرادی که رقم آخر سمت راست کد ملی آن‌ها فرد باشد، فردا و پس فردا می‌توانند برای ثبت نام دریافت یارانه اقدام کنند.

    جاماندگان یارانه چگونه ثبت نام کنند؟

    اگر جز جاماندگان یارانه و یا متقاضی جدید دریافت یارانه هستید، اولین کاری که باید بکنید آن است که از آخرین وضعیت ثبت‌نام خود مطلع شوید؛ برای این کار باید کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری کنید. وقتی این کد را شماره‌گیری کنید، در صورتی که مشمول یارانه باشید به شما گفته می‌شود که نیازی به ثبت نام نیست؛ در غیر این صورت به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار خود اقدام کنید.

    اگر به هر دلیلی در این تاریخ نتوانستید برای ثبت نام یارانه اقدام کنید، ۳۱اردیبهشت و یک خرداد را نیز برای ثبت نام فرصت دارید و حتی اگر در این تاریخ‎‌ها نیز موفق به ثبت نام نشدید، جای نگرانی نیست؛ چراکه زمان جدید ثبت نام به زودی اعلام خواهد شد.

    پیش از ثبت نام توجه داشته باشید

    برای ثبت نام جهت دریافت یارانه جدید، برخی از اطلاعات ضروری است و باید آن‌ها را داشته باشید؛ برای مثال شماره تلفن همراهی که به نام سرپرست خانوار باشد، شماره ملی و تاریخ تولد سرپرست و کلیه اعضای خانوار، شماره شبای بانکی که می‌خواهید یارانه به آن وارد شود و کد ملی محل سکونت خانوار، از جمله اطلاعاتی هستند که حتما باید آن‌ها را در دست داشته باشید.

    نحوه ثبت نام جاماندگان یارانه

    مرحله یک: وارد سامانه https://sso.my.gov.ir/login شوید

    مرحله دو: در صصفحه‌ای که باز می‌شود، شماره همراه خود را وارد کنید؛ تلفن همراهی که وارد می‌کنید باید به نام سرپرست خانوار باشد؛ در غیر این صورت ثبت نام ممکن نیست.

    مرحله سوم: کد امنیتی را وارد کنید

    مرحله چهارم: پیامکی که کد تایید در آن قرار دارد برای شما ارسال می شود؛ کد را بردارید و در قسمت خواسته شده وارد کنید؛ توجه داشته باشید که تنها چیزی که در این پیامک مورد نیاز شماست، یک عدد است؛ در صورتی که لینک و… مشاهده کردید، به هیچ وجه روی آن کلیک نکنید

    مرحله پنجم: پس از وارد کردن کد تایید وارد سامانه شوید

    مرحله ششم: شماره ملی و تاریخ تولد سرپرست خانوار را وارد کنید

    مرحله هفتم: در این مرحله سرپرست خانوار باید اطلاعات خود را وارد کند؛ اول وضعیت تاهل، سپس کد پستی، سپس شماره شبا را وارد نمایید؛ این شماره شبا، برای حسابی باشد که قصد دارید یارانه به آن واریز شود.

    مرحله هشتم: حالا نوبت به ثبت اطلاعات اعضای خانوار رسیده است؛ اول افزودن عضو را بزنید و سپس تعداد اعضای خانوار را انتخاب کنید. برای هر عضو اطلاعات لازم را تکمیل کنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت و ارسال نهایی کلیک کنید.

    کار ثبت نام شما به پایان رسیده است و در صورتی که مشمول یارانه جدید شناخته شوید، یارانه برای شما واریز خواهد شد که البته گفته می‌شود هنوز زمان آن مشخص نیست. /اقتصاد آنلاین

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا