هنرمندان

اکران انیمیشن محبوبی که رونق را به سینماها بازگردانده است  – بلاگی ها

  • اکران انیمیشن محبوبی که رونق را به سینماها بازگردانده است  – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از hollywoodreporter،‌ شخصیت‌های کارتونی به نام مینیون‌ها که بسیار هم محبوبند، شبیه کپسول‌های کوچک زردرنگی هستند که با عینک‌ها و لباس‌های خاصی که بر تن دارند، بیش از حد پرجنب و جوش و غیرعادی هستند. در حالی که هدفشان این است تا به بدذات‌ترین اربابان خدمت کنند. مینیون‌ها به‌طور مداوم در نگه داشتن اربابان خود – از تی‌رکس گرفته تا ناپلئون – ناموفق هستند. بچه ها آنها را دوست دارند و والدین آنها را تحمل می‌کنند.

    آخرین فیلم آنها «مینیون‌ها: ظهور گرو» که قرار بود آخرین فیلمی باشد که در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود، اما به دلیل کووید اکران نشد، به کارگردانی کایل بالدا، برد آبلسون و جاناتان دل وال، به‌تازگی اکران شده است که در آن این موجودات عجیب باز هم سعی می‌کنند به ارباب خود گرو کمک کنند. همانطور که از عنوان فیلم پیداست، گرو در اینجا یک کودک است. 

    • انیمیشن خاطره‌انگیز «هرکول» بازسازی می‌شود

    بر اساس آمارهای روز دوشنبه، «مینیون‌ها: ظهور گرو» فروش زیادی در آخر این هفته داشت؛ یعنی مبلغ ۱۰۷ میلیون دلار برای سه روز.

    این فیلم ادامه «مینیون‌ها» محصول سال ۲۰۱۵ و پنجمین قسمت از مجموعه «من نفرت‌انگیز» است که با فروش ۱/۱ میلیارد دلاری، پردرآمدترین سریال انیمیشن تاریخ محسوب می‌شود.

    مینیون ۲ دهمین فیلم پویانمایی هالیوودی است که به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری یا بیشتر دست یافته است.

    صداپیشگان معروف این انیمیشن شامل استیو کارل، پیر کافن، آلن آرکین، میشل یئو، راسل برند، جولی اندروز، تاراجی پی هنسون، لوسی لاولس، دولف لوندگرن، دنی ترژو و ژان کلود ون دام هستند. داستان اصلی نشان می‌دهد که چگونه ابرشرور گرو (با صدای کارل) و مینیون‌ها زمانی که گرو پسر جوانی بود که در دهه ۱۹۷۰ بزرگ شده بود، با هم آشنا شدند.

    • انیمیشن آواتار در سه قسمت ساخته می‌شود

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا