اخبار

علت اخراج‌ عمو پورنگ از تلویزیون لو رفت! / فیلم – بلاگی ها

  • علت اخراج‌ عمو پورنگ از تلویزیون لو رفت! / فیلم – بلاگی ها

    داریوش فرضیایی متولد 1 مرداد 1352 در جوادیه تهران مجری و برنامه ساز است. داریوش فرضیایی فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که با مجری گری برنامه کودک با نام هنری عمو پورنگ به شهرت رسید و حالا برنامه سازی هم می کند. داریوش فرضیایی سال 1373 وقتی 21 ساله بود بعنوان گزارشگر رادیو وارد صدا و سیما شد و رفته رفته در کارهایی چون گل پسر و ننه بلقیتس در رادیو بعنوان بازیگر ادامه داد او سپس چندین تجربه اجرا برای بچه ها در مهدکودک ها بدست آورد. داریوش فرضیایی در نهایت سال 1378 وقتی 26 ساله بود در مجموعه کودکی بنام تورنگ و پورنگ وارد قاب تلویزیون شد که بسیار دیده شد. داریوش فرضیایی سپس در رمضان سال 1381 برنامه مستقل خود بنام عموپ ورنگ را اجرا کرده که بسیار گل کرد و به شهرت رسید.

    داریوش فرضیایی چند ماه است که از تلویزیون دور است و برنامه ای ندارد. اما هیچ حرفی در مورد علت عدم حضورش در تلویزیون نزده است.

    البته در همین چند ماه، نعیمه نظام دوست یک بار موضوع اخراج عمو پورنگ از تلویزیون را مطرح کرده بود، که داریوش فرضیایی واکنشی به آن نشان نداد.

    اما اکنون در ویدیوی تازه منتشر شده داریوش فرضیایی، مادرش می گوید که نمی داند پسرش را از تلویزیون بیرون کرده اند یا خودش کنار کشیده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا