هنرمندان

واکنش کارگردان سینما به مرگ ملکه الیزابت – بلاگی ها

  • واکنش کارگردان سینما به مرگ ملکه الیزابت – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» که به موضوع جنایات انگلستان در تاریخ معاصر ایران می‌پردازد در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به درگذشت ملکه انگلیس گفت: طبیعتاً من از مرگ ملکه انگلستان خوشحالم و ای کاش همه دولتمردان انگلستان و سیاستمداران خون‌خواری که طی سال‌های سال خون ملت‌های مختلف را مکیده‌اند، از دنیا بروند. اگر بخواهیم ملکه و اساساً هیأت حاکمه خاندان انگلیس را در یک کلمه توصیف کنیم باید آن را «مادر شیطان» بنامیم.

    • ببینید | چارلز سوم رسما به عنوان پادشاه بریتانیا معرفی شد
    • گشایش دفتر یادبود ملکه در سفارت انگلیس در تهران

    وی افزود: اگر آمریکا را «شیطان بزرگ» می‌دانیم، این خاندان در انگلستان «مادر شیطان» هستند و بسیار متأسفم برای کسانی که روزگاری خود را مبارز می‌دانستند و در خیابان‌ها اسلحه در دست می‌گرفتند تا ملت را به جرم آمریکایی بودن بکشند و حتی برای امثال شهید بهشتی بمب‌گذاری می‌کردند، اما وقتی به رحمت جمهوری اسلامی توانستند به‌صورت آزادانه فعالیت‌هایی داشته باشند، در سال‌های اخیر آمدند، به سفارت انگلیس رفتند و در تولد ملکه شرکت کردند!

    طالبی گفت: این اتفاق را واقعاً برای خودم نمی‌توانم تحلیل کنم. اگر بخواهم بگویم مزدور هستند و پول می‌گیرند، بازهم جور در نمی‌آید و در بهترین حالت و با حسن ظن باید بگوییم که آن‌ها بچه‌های‌شان در آن طرف آب هستند و برای حفظ نسل خود حاضر به بازی در زمین شیطان شده‌اند. بعدها اما دیدم این‌ها در دیالوگ‌های خود هم این رابطه را ادامه می‌دهند و مشخص است که آن‌ها با شیطان دست دوستی داده‌اند.

    این کارگردان سینما ادامه داد: وقتی شیطانی می‌میرد، شیطان دیگری جای او می‌آید. اینگونه نیست که از مرگ یک شیطان ۹۳ ساله ذوق کنیم. چراکه همه بالاخره همه ما هم می‌میریم. مهم این است که سیاست‌های شیطانی انگلیس از بین برود که متأسفانه هنوز از بین نرفته و امیدواریم با مقاومت ملت‌های آزاده، این سیاست‌های شیطانی هم از بین برود. آن وقت است که «مادر شیطان» به‌کل از بین خواهد رفت.

    کارگردان «یتیم‌خانه ایران» تأکید کرد: انتظار ناراحتی بابت مرگ چنین موجود خون‌خواری، اساساً انتظار بی‌جایی است. کسانی هم که به خون‌خواری این ملکه شک دارند، فقط کافی است به فیلم‌های خود آن‌ها مراجعه کنند. «شجاع‌دل» را لااقل ببینید. آنکه دیگر فیلمی نیست که ما ساخته باشیم. این خاندان جنایت‌های بسیاری را رقم زده‌اند و اگر انسان چشمی بینا داشته باشد دندان‌ها و انگشتان غرق خون این‌ها را می‌بیند و متوجه می‌شود که این‌ها تا چه اندازه غرق در خون ملت‌ها هستند.

    وی در پایان بیان کرد: این خاندان با خون‌خواری از ملت‌ها به‌ویژه ملت‌های ضعیف تا به امروز زندگی کرده‌اند و حالا زندگی یکی از آن‌ها به پایان رسیده است. شیطان همچنان حضور دارد همان‌طور که اولیای الهی هم همچنان روی زمین هستند و در این مقابله اولیای الهی پیروز خواهند شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا