هنرمندان

افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز با نمایش فیلم «صدای سفید» – بلاگی ها

  • افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز با نمایش فیلم «صدای سفید» – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از deadline،‌ فیلم «صدای سفید» تلاش‌های یک خانواده آمریکایی معاصر را برای مقابله با درگیری‌های   زندگی روزمره در حالی که با رازهای جهانی عشق، مرگ و امکان خوشبختی در دنیایی نامشخص دست و پنجه نرم می‌کند، نمایش می‌دهد. این فیلم بر اساس کتاب دان دلیلو به کارگردانی بامباک و تهیه‌کنندگی دیوید هیمن و یوری سینگر ساخته شده است. این اولین بار است که یک فیلم از نتفلیکس در افتتاحیه جشنواره ونیز به نمایش درمی‌آید.

    همچنین دان چیدل، رافی کسیدی، سام نیولا، می نیوولا، جودی ترنر اسمیت، آندره بنجامین و لارس ادینگر در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. بامباک پیش از این با فیلم «داستان ازدواج» در جشنواره در سال ۲۰۱۹ حضور داشت.

    آلبرتو باربرا، رئیس جشنواره، گفت: افتخار بزرگی است که جشنواره فیلم ونیز ۷۹ با «صدای سفید» افتتاح می‌شود. بامباک که این فیلم را از رمان بزرگ دان دلیلو اقتباس کرده است، یک اثر هنری بدیع، جاه‌طلبانه و قانع‌کننده ساخته است که دراماتیک، کنایه‌آمیز و طنز نیز هست. نتیجه آن فیلمی است که وسواس‌ها، تردیدها و ترس‌های ما را همانطور که در دهه ۱۹۸۰ ثبت شده‌اند، با ارجاعات بسیار واضح به واقعیت معاصر بررسی می‌کند.

    بامباک افزود: بازگشت به جشنواره فیلم ونیز واقعاً شگفت‌انگیز است، و افتخاری باورنکردنی است که فیلم White Noise به عنوان فیلم شب افتتاحیه نمایش داده می‌شود. این جشنواره مکانی است که سینما را بسیار دوست دارد، و پیوستن به فیلم‌های شگفت‌انگیزی که در اینجا به نمایش درآمده‌اند و فیلم‌سازان آنها، هیجان و افتخار بزرگی است.

    این فیلم چهارشنبه ۳۱ اوت ( ۹ شهریور) در شب افتتاحیه هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز به نمایش در خواهد آمد. نتفلیکس هنوز تاریخ انتشار را مشخص نکرده است.

    از فیلم‌های بامباک می‌توان به «لگد زدن و جیغ»، «ماهی مرکب و نهنگ»، «مارگوت در عروسی»، «گرینبرگ»، «فرانسیس‌ها»، «وقتی ما جوان هستیم»، «موسترس آمریکا»، «داستان‌های مایروویتز»، «داستان ازدواج» و مستند «دی پالما» اشاره کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا