هنرمندان

محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ | از کمدی جنایی سلنا گومز تا چیزهای عجیب – بلاگی ها

  • محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ | از کمدی جنایی سلنا گومز تا چیزهای عجیب – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ،‌ در سال جاری میلادی با سریال های باکیفیت بسیاری مواجه بوده ایم. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ سریال محبوب سال ۲۰۲۲ بر اساس آمار راتن تومیتوز آشنا کنیم.

    ۱۰- The Terminal List

    سری های اکشن همواره هم در قالب سریال های تلویزیونی و هم فیلم های دنباله دار محبوب و پرطرفدار هستند. این سری داستان ها مخاطبان را جذب کرده و سرگرم نگهشان می دارند و سریال The Terminal List با بازی کریس پرت نیز همین شرایط را برای مخاطبان خود ایجاد کرد. علیرغم اینکه منتقدان به این سریال امتیاز پایین ۳۹ درصد را در راتن تومیتوز داده اند اما طرفداران امتیاز بالای ۹۵ درصد را برای آن در نظر گرفته اند که به احتمال فراوان بیشتر به خاطر حضور کریس پرت در نقش اصلی داستان بوده است. او در این سریال نقش جیمز ریس، افسر سابق نیروهای ویژه دریایی ایالت متحده را بازی می کند که به تحقیق در مورد کمینی است که برای تمام گروهان او در جریان یک عملیات مخفیانه با خطر فراوان صورت گرفته است. این سریال پر از اکشن آمازون پرایم دستکم از نگاه طرفداران سریال محبوبی بوده و از پربیننده ترین سریال های سال ۲۰۲۲ بود.

    محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ | از کمدی جنایی سلنا گومز تا چیزهای عجیب

    ۹- Resident Evil

    همه توجه هایی که نسبت به یک سریال وجود دارد مثبت نخواهند بود. اما اغلب اوقات، بینندگان، بعد از شنیدن این که سریالی چقدر بد است، خود خواهند رفت تا ببینند که آیا آن سریال به اندازه ای که می گویند بد است یا در مورد بدی آن اغراق شده است. علیرغم اینکه سریال بسیار پربیننده ای بود، سریال Resident Evil از تولیدات جدید نتفلیکس در فصل اول خود نقدهای منفی از منتقدان و بینندگان دریافت کرده است. اگر چه داستان آن دقیقاً داستان اصلی سری بازی های ویدیویی را دنبال می کند جایی که داستان سه سال پس از کشف ویروس تی روایت می شود، در این داستان سریالی نیز شیوع بیماری ویرانگر رخ می دهد. نتیجه این سریال این است که علیرغم امتیاز ۵۲ درصدی منتقدان به سریال Resident Evil، بینندگان به آن امتیاز ۲۶ درصد را دادند که بسیار کمتر از امتیاز منتقدان است اما این موضوع مانع از آن نشد که این سریال از محبوب ترین سریال های سال باشد.

    • جایزه بهترین لوکیشن سال ۲۰۲۲ نصیب کدام سریال‌ها شد؟

    محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ | از کمدی جنایی سلنا گومز تا چیزهای عجیب

    ۸- Stranger Things

    در تازه ترین فصل سریال Stranger Things که فصل چهارم آن بود، شخصیت ادی همچنان به دریافت عشق از طرفداران سریال ادامه می دهد، البته در کنار شخصیت منفی جدید سریال و یکی از بهترین شخصیت های منفی تاریخ تلویزیون که وکنا نام دارد. سریال Stranger Things از زمان انتشار فصل اول از جمله سریال های بسیار محبوب و باکیفیت نتفلیکس بوده است و به همین خاطر طبیعی است که فصل جدید آن نیز بسیار مورد توجه قرار گیرد. از زمان انتشار فصل چهارم سریال Stranger Things، نقدهایی که هم از منتقدان و هم مخاطبان دریافت کرده بسیار خوب بوده و به ترتیب ۹۱ و ۹۰ درصد اعلام شده که نشان از کیفیت بالای سریال در کنار محبوبیت بالا نزد بینندگان دارد.

    محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ | از کمدی جنایی سلنا گومز تا چیزهای عجیب

    ۷- The Umbrella Academy

    وقتی پای سریال ها و فیلم های بلاک باستر به میان می آید، ابرقهرمانان در سال های اخیر دل بسیاری از مخاطبان را بدست آورده اند. سریال تلویزیونی The Umbrella Academy از آن سریال هایی است که طرفداران بسیاری پیدا کرده و به همان اندازه بییندگان زیادی داشته است که باعث شده جای خاص خود را در میان محبوب ترین و پربیننده ترین سریال های سال ۲۰۲۲ داشته باشد. در سال اخیر فصل سوم سریال The Umbrella Academy منتشر شده و در حالی که توجه همگان را به خود جلب کرده، منتقدان را به شدت غافلگیر کرده است. با این وجود، در هنگام نوشتن این مقاله امتیازی که بینندگان به فصل سوم سریال The Umbrella Academy داده اند تنها ۵۳ درصد است. این سریال مرگ های شوکه کننده متعددی داشته و برخی از محتواهای کمیکی که انتظار می رفت را نداشت، چیزی که می توانست تاثیر بیشتری بر مخاطبان بگذارد. اما در کل، می توان آن را سریالی موفق و پربیننده از نگاه منتقدان و مخاطبان دانست.

    محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ | از کمدی جنایی سلنا گومز تا چیزهای عجیب

    ۶- The Old Man

    سال ۲۰۲۲ سال سریال های اکشن بوده و در کنار سریال های قدیمی که پایگاه طرفدار خاص خود را دارند، شاهد منتشر شدن سریال های اکشن جدیدی نیز بوده ایم. یکی از تازه ترین سریال های سال ۲۰۲۲ سریال The Old Man بوده که یکی از سریال های اکشن محبوب بوده است. این سریال در مورد یک مامور سابق سازمان سیا که می خواهد از دست کسانی که قصد کشتنش دارند فرار کند، نقدهای مثبت بسیاری از منتقدان دریافت کرده و در نگاه بینندگان نیز از سریال های خوب سال ۲۰۲۲ بوده است. در حالی که امتیاز منتقدان به این سریال در وبسایت راتن تومیتوز ۹۵ درصد بوده، بینندگان به آن امتیاز ۸۳ درصد داده اند که توازن تقریباً بی نقصی بین دیدگاه های منتقدان و بینندگان نسبت به سریال The Old Man را نشان می دهد.

    • انتقادها از سریالی که همه رکوردها را شکست | بی‌توجهی عوامل خاندان اژدها به احساسات بینندگان

    محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ | از کمدی جنایی سلنا گومز تا چیزهای عجیب

    ۵- The Boys

    امسال نه تنها سال بسیار خوبی برای سریال های اکشن بلکه سال خوبی برای سریال های ابرقهرمانی نیز بود و یکی از سریال های که بینندگان تلویزیون را حیرت زده کرد، سریال The Boys از سرویس آمازون پرایم بود. این اقتباس تلویزیونی از داستانی کمیک با محتوای خاص و پر از اکشن خود توانسته بسیاری را به خود جلب کند، به ویژه با شخصیت ابرقهرماین محبوب خود هوملندر. در کنار امتیاز بالای ۹۸ درصد منتقدان، بینندگان نیز به فصل سوم سریال The Boys امتیاز ۸۶ درصد را داده اند که نشان می دهد هر دو گروه از فصل سوم این سریال رضایت داشته اند.

    محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ | از کمدی جنایی سلنا گومز تا چیزهای عجیب

    ۴- Ms. Marvel

    فرانچایز مارول فیلم ها و سریال های بسیاری دارد و به همین دلیل جای تعجبی ندارد که سری جدید این دنیا نیز در این فهرست جایی داشته باشد. برای تداوم ترند ابرقهرمانی سال ۲۰۲۲، سریال Ms. Marvel به تازگی منتشر شده و تاثیر خودش را گداشت. این سریال با امتیاز ۸۲ درصد مخاطبان توانسته هم رضایت مخاطبان و هم منتقدان را جلب کند در حالی که امتیاز منتقدان بسیار بالا و ۹۸ درصد مثبت بوده است. اولین فصل این سریال نه تنها با استقبال و تحسین بینندگان مواجه شده بلکه بسیاری به ایده پردازی و گمانه زنی در مورد اتفاقات فصل دوم آن پرداخته اند و این نشان می دهد که طرفداران این سریال ابرقهرمانی در انتظار دیدن چیزهای بسیاری بیشتری از فصول بعدی آن هستند.

    محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ | از کمدی جنایی سلنا گومز تا چیزهای عجیب

    ۳- Black Bird

    ژانرهای درام و جنایی در کنار هم هیچگاه پیر و فراموش نخواهند شد زیرا همواره محتواهایی تولید می کنند که توجه بینندگان تلویزیون را به محتوای خود جلب می کنند. بدین ترتیب جای تعجب ندارد که سریال Black Bird توانسته طرفداران بسیاری برای داستان جنایی تاریک خود پیدا کند. این مینی سریال در مورد شخصیت جیمی کین است که به ۱۰ سال زندان محکوم می شود. او با اف بی ای توافق می کند تا با یک فرد مظنون به ارتکاب قتل های سریالی دوست شده و بتواند مکان رها شدن ۱۸ زنی که ظاهراً کشته را از زیر زبان او بیرون بکشد. روایت داستان و بازی های بازیگران امتیازات بالایی از جانب منتقدان دریافت کرده و مخاطبان نیز امتیاز بسیار بالای ۹۴ درصد را به آن داده اند که باعث شده در زمره محبوب ترین سریال های سال ۲۰۲۲ قرار بگیرد. لازم به ذکر است که امتیاز منتقدان به این سریال در وبسایت راتن تومیتوز نیز قابل توجه و ۹۸ درصد بوده است.

    • ۸ فیلم تماشایی در مورد مدرسه که حتما باید ببینید

    محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ | از کمدی جنایی سلنا گومز تا چیزهای عجیب

    ۲- The Bear

    سریال های تلویزیونی معمولاً به داستانی بی نقص و پیچیده برای جلب توجه انبوهی از مخاطبان نیاز ندارند. گاهی اوقات یک داستان ساده اما تراژیک می تواند در میان مخاطبان تلویزیون پرطرفدار شده و دنبال کنندگان بسیاری پیدا کند. این همان اتفاقی است که در مورد سریال The Bear رخ داده است. سریال The Bear در مورد یک سرآشپز جوان است که به شیکاگو باز می گردد تا ساندویچ فروشی خانوادگی اش را بعد از مرگ برادرش دوباره راه اندازی کند و در حالی که در انتقال از آشپزی رستورانی باکلاس به یک کسب و کار کوچک آشپزخانه ای با مشکل مواجه می شود، اتفاقات جالب و جذابی رخ می دهد. این سریال امتیاز کامل و منحصربفرد ۱۰۰ درصد را از منتقدان دریافت کرده و بینندگان نیز امتیاز ۹۲ درصد را تا زمان نوشتن این مقاله برای آن ثبت کرده اند که دستاورد بزرگی برای یک سریال در اولین فصل آن به شمار می آید.

    محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ | از کمدی جنایی سلنا گومز تا چیزهای عجیب

    ۱- Only Murders In The Building

    دومین فصل از سریال Only Murders In The Building به تازگی منتشر شده و توجه و نقدهای بسیار خوبی دریافت کرده است که نشان داده چرا تماشای این سریال لازم بوده و یکی از محبوب ترین سریال های سال های اخیر به شمار می آید. در این سریال، سه غریبه که به داستان های جنایی واقعی علاقه دارند، با یک ماجرای جنایی واقعی در محل زندگی شان روبرو می شوند. منتقدان و بینندگان بسیاری به سبک روایت و بازی های سریال Only Murders In The Building به عنوان نقاط قوت آن اشاره کرده و آن را سریالی بسیار باکیفیت توصیف کرده اند. همانند سریال قبلی، این سریال نیز امتیاز کامل ۱۰۰ درصد را از منتقدان در فصل دوم خود دریافت کرده در حالی که امتیاز کاربران کمی کمتر و ۹۱ درصد بوده است که این هم دستاوردی بزرگ برای سریالی است که به تازگی فصل دوم آن منتشر شده است.

    محبوب‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۲ | از کمدی جنایی سلنا گومز تا چیزهای عجیب

    منبع: روزیاتو

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا