اخبار

مجری معروف تلویزیون پست دولتی گرفت! / عکس – بلاگی ها

  • مجری معروف تلویزیون پست دولتی گرفت! / عکس – بلاگی ها

    به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  علی اکبر محرابیان در حکمی «محمدحسین رنجبران» را به ریاست گنجینه ملی آب ایران منصوب کرد.

    علی اکبر محرابیان وزیر نیرو و رییس شورای موسسه گنجینه ملی آب ایران در حکمی «محمدحسین رنجبران» را به ریاست گنجینه ملی آب ایران منصوب کرد.

    «گنجینه ملی آب ایران» مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است که به‌منظور حفظ ارزش‌ها، فرهنگ و تمدن غنی و گران‌بهای گذشتگان کشور و ارائه تلاش بی وقفه آنان در استفاده هرچه مفیدتر از آب تشکیل شده است.

    معرفی و انتقال میراث ارزشمند گذشتگان در زمینه آب به نسل حاضر و آیندگان و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای جهت ارتقای آگاهی عمومی، نمایش زیبایی‌های این نعمت و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای فرهنگ‌سازی درست در زمینه مصرف بهینه آب و استفاده از تجربیات بین المللی در این عرصه، از جمله اهداف تشکیل این مؤسسه است.

    شورای مؤسسه گنجینه ملی آب ایران متشکل از وزیر نیرو به عنوان رییس شورا و معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و همچنین وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، شهردار تهران و رییس گنجینه است که دبیری آن شورا را بر عهده دارد.

    محمدحسین رنجبران که ریاست گنجینه ملی آب را عهده‌دار شده، سابقه مدیرکل سابق روابط عمومی سازمان صداوسیما و وزارت رفاه و تأمین اجتماعی و سردبیری و تهیه‌کنندگی و اجرای چند برنامه گفت‌وگومحور رسانه ملی را در کارنامه کاری خود دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا