هنرمندان

واکنش سلبریتی معروف به اتهامات عجیبش درباره هوا! – بلاگی ها

  • واکنش سلبریتی معروف به اتهامات عجیبش درباره هوا! – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از rollingstone، تیلور سوئیفت خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی، به عنوان بزرگ‌ترین سلبریتی آلوده‌کننده دی‌اکسیدکربن سال شناخته شد. زیرا جت او در صدر فهرست جدید ستارگان با بدترین انتشار گازهای گلخانه‌ای قرار دارد.

    یک مطالعه جدید نشان می‌دهد جت شخصی تیلور سوئیفت از ژانویه تاکنون بیش از ۱۷۰ پرواز انجام داده و به عنوان «بزرگ‌ترین آلوده‌کننده CO۲ سال» شناخته شده است.

    مطالعه‌ای که در روز جمعه توسط شرکت بازاریابی دیجیتال بریتانیایی یارد منتشر شد بر اساس تجزیه و تحلیل پروازهای هواپیمای خصوصی است که توسط ردیاب خودکار پرواز Celebrity Jets ردیابی شده. این مطالعه نشان می دهد جت سوئیفت بیشترین میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای را ثبت کرده است. طبق پژوهش «یارد» پیرامون سلبریتی‌هایی که بیشترین دی‌اکسید کربن (CO2) را به واسطه استفاده از جت‌های شخصی تولید می‌کنند، بازیگر «گربه‌ها» (Cats) با ۲۲ هزار دقیقه پرواز معادل ۱۶ روز در رتبه اول قرار گرفته بود.

    واکنش سلبریتی معروف به اتهامات عجیبش درباره هوا !

    گزارش جدید به‌عنوان رستگاری برای کایلی جنر منتشر شد. زیرا اوایل این ماه به دلیل انتشار تصویری از جت‌های شخصی او و تراویس اسکات، به عنوان «جنایتکار آب و هوا» شناخته شد.

    اما با وجود واکنش‌های شدید در مورد آن حادثه، و حادثه دیگری که در آن جنر به جای ۲۶ مایل رانندگی، ۱۲ دقیقه پرواز کرد، حتی در فهرست ۱۰ آلاینده مشهور یارد قرار نگرفت و در رتبه ۱۹ پایین نشست.

    در رتبه‌بندی آلودگی جدید، جت سوئیفت با اختلاف اندکی از فلوید می ودر برای کسب رتبه برتر شکست خورد. از دیگر افراد برجسته در این فهرست ده‌تایی می‌توان به جی زی، بلیک شلتون خواننده کانتری، کارگردان استیون اسپیلبرگ، کیم کارداشیان، مارک والبرگ و اپرا وینفری اشاره کرد.

    واکنش تیلور سوئیفت به این اتهام

    با این حال سوئیفت، از طریق یک نماینده، پس از اینکه با واکنش آنلاین طرفداران مواجه شد، با عصبانیت از این گزارش واکنش نشان داد و گفت که اغلب به دیگران اجازه می‌دهد جت فالکون ۷ ایکس او را به سرتاسر جهان ببرند.

    نمایندگان سوئیفت ۳۲ ساله می‌گویند: «جت تیلور مرتباً به افراد دیگر قرض داده می‌شود. نسبت دادن بیشتر این پروازها یا همه آن‌ها به او کاملاً نادرست است.»

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا