هنرمندان

کارگردان جنجالی ادعای بازنشستگی را رد کرد! | وودی آلن همچنان برای فیلمسازی هیجان‌زده است | دوست ندارم فیلمهایم روی پلتفرم پخش شود – بلاگی ها

  • کارگردان جنجالی ادعای بازنشستگی را رد کرد! | وودی آلن همچنان برای فیلمسازی هیجان‌زده است | دوست ندارم فیلمهایم روی پلتفرم پخش شود – بلاگی ها

     به گزارش بلاگی ها به نقل از ایندی‌وایر،  خبر بازنشستگی وودی آلن، از مصاحبه این فیلمساز برنده اسکار  که در روزنامه اسپانیایی لا ونگاردیا منتشر شد، نشات گرفت که در آن نوشته شده بود این فیلمساز پس از آخرین پروژه خود که در پاریس در حال فیلمبرداری است، از فیلمسازی کناره گیری می‌کند و بازنشسته می‌شود. 

    نماینده مطبوعاتی آلن در بیانیه‌ای که برای ایندی‌وایر فرستاده است، خبر بازنشستگی آلن را رد می‌کند. در این بیانیه آمده است: «وودی آلن هرگز نگفت که قصد دارد بازنشسته شود و همین‌طور نگفت که در حال نوشتن یک رمان تازه است. او گفت به این فکر می‌کند که فیلم نسازد، زیرا ساختن فیلم‌هایی که مستقیما یا خیلی سریع به پلتفرم‌های استریم می‌روند، برای او چندان لذت‌بخش نیست، زیرا او عاشق تجربه تماشای فیلم روی پرده بزرگ سینما است. او قصد بازنشستگی ندارد و برای حضور در پاریس به خاطر فیلمبرداری پنجاهمین فیلمش بسیار هیجان‌زده است.»

    در مطلب روزنامه اسپانیایی ادعا شده بود که آلن فاش کرده که فیلم مهیج فرانسوی او «Wasp ۲۲» آخرین فیلمش خواهد بود. در حالی که طرح داستانی این فیلم مخفی مانده است، آلن آن را فیلمی «مهیج، دراماتیک و همچنین بسیار شوم» توصیف کرده است. 

    جینا گرشون، کریستوف والتز، لوئیس گارل، والاس شاون و بازیگران اسپانیایی النا آنایا و سرگی لوپز در این فیلم بازی می‌کنند. 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا