اخبار

ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ افزایش شدید باران از پنجشنبه تا شنبه در این استان ها – بلاگی ها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ افزایش شدید باران از پنجشنبه تا شنبه در این استان ها – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از مهر، امروز در استان های واقع در سواحل دریای خزر و برخی نقاط خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده رخ می دهد. همچنین در این روز سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب غرب کشور وارد شده و به تدریج از بعد از ظهر در استان های ایلام و خوزستان بارش باران گاهی وزش باد رخ می‌دهد.

    پنجشنبه با گسترش این سامانه در مناطق غرب جنوب غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی ایرتاکی و رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف رخ خواهد داد.

    جمعه فعالیت این سامانه در نواحی غرب جنوب غرب مناطقی از جنوب مرکز و ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود. شنبه با توسعه سامانه بارشی برروی کشور اغلب مناطق کشور بجز برخی مناطق جنوب شرق و نیمه شمالی شمال غرب کشور بارش رخ خواهد داد.

    در پنجشنبه تا شنبه شدت بارش در استانهای ایلام ،خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد شمال بوشهر و نیمه شمالی فارس پیش بینی می‌شود. یک شنبه با گذر موج از سمت شمال شرق کشور در استانهای واقع در شمال شرق و شرق دریای خزر بارش رخ خواهد داد.

    در دو روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود. امروز دریای خزر و تنگه هرمز روزهای پنجشنبه و جمعه نیمه غربی خلیج فارس و شنبه خلیج فارس مواج و متلاطم است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا