هنرمندان

سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه برگزیدگان خود را شناخت – بلاگی ها

  • سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه برگزیدگان خود را شناخت – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۲۷ مهر تا دوم آبان ماه به دبیری مهدی آذرپندار در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

    آیین اختتامیه این رویداد لحظاتی قبل با حضور فیلم‌سازان و هنرمندان، مدیران بخش‌های مختلف، مشاوران انتخاب و داوران، دست‌اندرکاران جشنواره، جمعی از مسئولان و چهره‌های فرهنگی، صاحبان آثار و اصحاب رسانه در سالن همایش های برج میلاد تهران آغاز شد.

    سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه برگزیدگان خود را شناخت

    محمد سلوکی مجری این مراسم در ابتدا بیان کرد: به همه عاشقان فیلم کوتاه که پر از خلاقیت، عشق، شعور و… هستند، خوشآمد می‌گویم. امشب پایان کار سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران است و می‌خواهم به افتخار همه عاشقان که برای لحظه به لحظه این رویداد بزرگ تلاش کردند، کف بزنید. اخبار بسیاری از شما فیلمسازان جوان به ویژه فیلمسازان خلاق و پر از نبوغ که از شهرستان‌ها به این جشنواره آمدند مخابره شد. درود می‌فرستیم به روح دو شهید فیلم کوتاه‌ که عضو این انجمن بودند و همه دلیران این سرزمین.

    پس از پخش کلیپی، مهدی آذرپندار دبیر این رویداد روی صحنه آمد و بیان کرد: این جشنواره هر حسنی و خوبی داشت محصول لطف خدا و ائمه اطهار است و هر ایرادی داشت محصول من و نه حتی همکاران من، خیر مقدم عرض می‌کنم به همه کسانی که آمدند این جشنواره سی و نه ساله را بدرقه کنند.

    برگزیدگان بخش «سینمای ایران» و «سینمای بین المللی» در این مراسم به شرح زیر معرفی شدند

    بخش بین‌الملل

    در این بخش تحسین ایسبیلین از اعضای هیات داوران بین‌الملل بیان کرد: از سطح بالای فیلم‌های این دوره تشکر می‌کنم؛ فیلم‌های شگفت‌انگیزی که انتخاب را سخت می‌کرد.

    جایزه بهترین فیلم انیمیشن به «فقدان» به کارگردانی مارک هریچر از فرانسه تعلق گرفت.

    سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه برگزیدگان خود را شناخت

    جایزه بهترین فیلم مستند این بخش هم به مستند «زادگاه» به کارگردانی جووانی مونتانیا از ایتالیا اختصاص پیدا کرد. کارگردان این فیلم در پیامی ویدئویی که به این جشنواره ارسال کرده بود، گفت: از دریافت این جایزه تشکر می‌کنم، امیدوارم بتوانم شما را به زودی ببینم.

    در ادامه جایزه بهترین فیلم داستانی بخش بین‌الملل به «پنجره‌های قدیمی» به کارگردانی میتهم ریدا از انگلستان اهدا شد.

    کارگردان این فیلم هم در قالب یک پیام ویدئویی گفت: بردن یک جایزه از جشنواره فیلم کوتاه تهران برایم شبیه یک رویا بود، به شما بابت برگزاری این جشنواره بزرگ تبریک می‌گویم.

    جایزه بهترین فیلم تجربی به «حوضچه جاذبه» به کارگردانی جاناتان په از فرانسه رسید

    سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه برگزیدگان خود را شناخت

    ادامه دارد…

    سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه برگزیدگان خود را شناخت

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا