هنرمندان

دزدی ۲۰۰ هزار دلاری از غول سرگرمی جهان – بلاگی ها

  • دزدی ۲۰۰ هزار دلاری از غول سرگرمی جهان – بلاگی ها

     به گزارش بلاگی ها به نقل از مشرق، بیش از ۳۵۰ قلم کالا مختلف بوسیله سارقین در محل فیلمبرداری فیلم «تاج» نتفلیکس به سرقت برده شده است. پلیس سوث یورک شیر شروع به تحقیقات درباره این سرقت کرده است. این اقلام شامل نسخه بدلی تخم مرغ فابرژه، یک میز آرایش، بلور آلات کریستال، و شمع‌دان‌های طلا و نقره می‌شود.

    براساس آخرین خبرها محل فیلمبرداری سریال تاج (The Crown) توسط سارقین مورد دستبرد قرار گرفته است. در این سرقت بیش ار ۳۵۰ قلم کالا به مبلغ ۲۰۰ هزار دلار به سرقت رفت. این سرقت در روند پیشرفت و ضبط سریال خللی را ایجاد نکرده با این حال شرکت تولید و پخش فیلم نتفلیکس در خواست کمک کرده است.

    به نقل از نتفلیکس «ما تایید می‌کنیم که اشیایی ارزشمندی به سرقت رفته است،و ما امیدواریم که این اشیا سالم بازگردانده شوند. این وسایل جایگزین و تهیه خواهند شد تا در روند تولید این سریال خللی ایجاد نشود.»

    نت فلیکس در طی رویدادی اعلان کرده است در نوامبر سال ۲۰۲۲(آبان ماه ۱۴۰۱) از فصل پنجم این سریال رونمایی خواهد شد و انتظار می‌رود این فصل به یکی از بهترین سریال های نتفلیکس ۲۰۲۲ تبدیل شود.

    و اما بازیگران این سریال «ایملدا استاونتن» در فصل آینده نقش «ملکه الیزابت» را بازی می‌کند. پیتر مورگان» خالق «تاج»، تابستان سال گذشته نظرش را در مورد پایان یافتن سریال «تاج» با فصل پنجم تغییر داد و اعلام کرد که این مجموعه با فصل ششم به پایان می‌رسد.

    «لزلی منویل» در نقش «پرنس مارگارت»، «جاناتان پرایس» در نقش «پرنس فیلیپ»، «جانی لی میلر» در نقش نخست وزیر «جان میجور»، «اندرو اسکات» در نقش «تونی بلر» و «ایملدا استاونتون» در نقش «ملکه الیزابت دوم» از جمله دیگر بازیگران این فصل خواهند بود. در تابستان سال گذشته بود که «پیتر مورگان » سازنده این اثر نظر خود را برای ساخت فصل ۶ تغییر داد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا