هنرمندان

ببینید | اتفاقات عجیبی که در فصل چهارم پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس می‌افتد  – بلاگی ها

  • ببینید | اتفاقات عجیبی که در فصل چهارم پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس می‌افتد  – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از variety، نیم‌فصل اول در لحظه اوج داستان به پایان رسید، درست پس از اینکه فاش شد که وکنا در واقع هنری کریل (جمی کمپبل بوئر)، پسر هاوکینز از دهه ۵۰ است که اولین نمونه آزمایشی در همان آزمایش‌های دولتی که روی الون (میلی بابی براون) هم انجام شد، بود. نانسی ویلر (ناتالیا دایر) در پایان فصل هنوز در دنیای وارونه بود، اما اولین تصاویری که نتفلیکس از قسمت‌های جدید سریال منتشر کرده نشان می‌دهد که او زنده مانده و به هاوکینز بازمی‌گردد.

    • استقبال خیره‌کننده مخاطبان از سریال چیزهای عجیب و ماجراجویی در دنیای وارونه | نقد نیویورک تایمز بر سریال رکوردشکن نتفلیکس

    در تریلر «چیزهای عجیب ۴» نیم‌فصل ۲، الون به‌شدت در تلاش است تا پیش دوستانش در هاوکینز بازگردد، در حالی که برنر اصرار دارد که او در این مرحله از آموزش‌هایش برای بازگشت به قدرت سابق خود آماده نیست. او به الون می‌گوید: «دوستانت برای این مبارزه آماده نیستند» و به طرز شومی اضافه می‌کند: «هاوکینز سقوط خواهد کرد.»

    نگرانی‌ها به‌تدریج زیاد می‌شود، زیرا ویل (نوآ اشنپ) به مایک می‌گوید که وکنا «تا زمانی که همه را از بین نبرد متوقف نمی‌شود». وکنا هم به الون هشدار می‌دهد که «دوستانت گم شده‌اند.»

    نماهای پایانی در تریلر نیم‌فصل ۲ نشان می‌دهد الون در مقابل یک انفجار بزرگ در صحرا قرار گرفته و سپس داخل خانه کریل است که در نور قرمز غوطه‌ور شده و از قدرت‌هایش در یک مبارزه پیش از فصل نهایی سریال استفاده می‌کند. این وقایع پرفراز و نشیب ما را به سمت پایان مرموز فصل ۵ سوق می‌دهد.

    در حالی که فقط دو قسمت در نیم‌فصل ۲ عرضه می‌شود، مجموع زمان پخش آنها که تقریباً چهار ساعت است، مطمئناً برای جلب رضایت طرفدارانی که در جستجوی پاسخ سوالات فیلم هستند کافی است.

    «چیزهای عجیب» که توسط مت و راس دافر ساخته شد، اولین بار در سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمد و بلافاصله طرفداران زیادی پیدا کرد. هفت قسمت اول فصل ۴ این سریال رکورد بزرگ‌ترین نمایش آخر هفته نتفلیکس را شکست و فصل ۴ در حال حاضر بهترین فصل یک سریال انگلیسی‌زبان نتفلیکس است و تا ۱۴ ژوئن بیش از ۷۸۱ میلیون ساعت تماشا داشته است. این سریال نامزد دریافت ۳۱ جایزه امی و برنده شش جایزه در بخش هنرهای خلاق است.

    در سریال Stranger Things همچنین کالب مک لافلین در نقش لوکاس، گیتن ماتارازو در نقش داستین، سدی سینک در نقش مکس، جو کیری در نقش استیو، ناتالی دایر در نقش نانسی، چارلی هیتون در نقش جاناتان و مایا هاوک در نقش رابین حضور دارند. در فصل ۴ نیز پریا فرگوسن، ادواردو فرانکو، جوزف کوین، میسون دای، رابرت انگلوند، تام ولاشیها، شرمن آگوستوس، نیکولا جوریککو، جوئل استوفر، آمیبت مک‌نولتی، مایلز ترویت، رجینا تینگ چن و گریس ون دین حضور دارند.

    • بهترین سریال‌های نتفلیکس که شخصیت‌های اصلی‌اش دوست‌داشتنی نیستند

    در ادامه تریلر نیم‌فصل دوم فصل ۴ را که اول جولای (۱۰ تیر) از نتفلیکس منتشر می‌شود ببینید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا