هنرمندان

ببینید | آنجلینا جولی در بین مردم یمن – بلاگی ها

  • ببینید | آنجلینا جولی در بین مردم یمن – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، مهر به نقل از فاکس‌نیوز نوشت: آنجلینا جولی بازیگر ۴۷ساله آمریکایی هم‌زمان با انتشار پستی از سفرش به یمن در صفحه ایستاگرامش نوشت به یمن می‌رود تا یادآوری کند باید به فکر «همه پناهجویان و قربانیان جنگ» بود.

    رییس آژانس پناهندگان سازمان ملل گفت: امیدوار است دیدار جولی از یمن پیش از کنفرانس عالی سالانه تعهد که ۱۶ مارس برگزار می‌شود، توجه جهانیان را به این فقیرترین کشور عربی که سال‌هاست درگیر جنگ است، جلب کند.

    جولی در پست خود نوشت: در حالی که ما به تماشای وحشتی که در اوکراین در حال وقوع است ادامه می‌دهیم و خواستار توقف فوری آن هستیم. من اینجا در یمن هستم تا از افرادی که به شدت نیاز به صلح دارند، حمایت کنم.

    ببینید | آنجلینا جولی در بین مردم یمن

    وی افزود: اینجا یکی از بدترین بحران‌های انسانی جهان است. در جهان در سال ۲۰۲۲ هر ساعت یک غیرنظامی کشته یا مجروح می‌شود. اقتصاد ویران‌شده از جنگ و بیش از ۲۰ میلیون یمنی در اینجا برای زنده مانده به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.

    جولی همچنین بحران پناهجویان یمنی را با بحران انسانی در اوکراین مقایسه کرد و تاکید کرد که «همه» مستحق حمایت و پشتیبانی هستند.

    در حالی که یمن از اواخر سال ۲۰۱۴ درگیر جنگ داخلی است، جولی نوشت: این هفته یک میلیون نفر در اوکراین مجبور به فرار شدند تا از جنگ وحشتناک فرار کنند. اگر قرار باشد از این وضعیت تکان‌دهنده چیزی یاد بگیریم این است که نمی‌توانیم در بین آنهایی که سزاوار حمایت هستند انتخاب کنیم. همه قربانیان غیرنظامی جنگ‌ها در هر جای جهان از ارزش یکسانی برخوردار هستند و پس از هفت سال جنگ، مردم یمن نیز به حمایت و بالاتر از همه به صلح نیاز دارند.

    آنجلینا جولی ۴۶ ساله برنده جایزه اسکار دیروز صفحه اینستاگرامش را به روز کرد تا خبر ورودش به یمن برای حمایت از مردم درگیر جنگ آنجا را به اطلاع ۱۲.۴ میلیون فالوئرش برساند.

    جولی سفیر صلح سازمان ملل در تلاش است تا بتواند به جمع‌آوری کمک‌های بین‌المللی برای آوارگان یمنی بپردازد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا