هنرمندان

ببینید | بازیگران فیلم مشهور «ای‌تی» ۴۰ سال پس از اکران – بلاگی ها

  • ببینید | بازیگران فیلم مشهور «ای‌تی» ۴۰ سال پس از اکران – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، فیلم ای‌تی یکی از تاثیرگذارترین فیلم‌ها و همچنین سرآغازی برای دگرگونی سینما در نظر گرفته می‌شود.

    این فیلم یکی‌ از اولین فیلم‌ها با حضور آدم فضایی بود همچنین بسیاری داستان این فیلم را کمک‌کننده به بچه‌ها برای حل مشکلات و تضادهایشان و در عین حال یک فیلم جذاب و احساسی برای تمام سنین می‌دانند.

    ببینید | بازیگران فیلم مشهور «ای‌تی» ۴۰ سال پس از اکران

    فیلم ای‌تی با بازی هنری توماس و درو بریمور که در سال ۱۹۸۲ اکران شد، یکی از بهترین فیلم‌های استیون اسپیلبرگ است که با استقبال خوبی هم از سوی تماشاگران و هم منتقدین روبه‌رو شد و از نظر فروش، پرفروش‌ترین فیلم اسپیلبرگ با فروشی معادل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون و یکی از ۱۰ فیلم پرفروش جهان با محاسبه نرخ تورم است. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم سال شد و رکورد «جنگ ستارگان» را شکست و تا چند سال و قبل از فیلم «پارک ژوراسیک ۱» پرفروش‌ترین فیلم جهان بود.

    ببینید | بازیگران فیلم مشهور «ای‌تی» ۴۰ سال پس از اکران

    داستان فیلم درباره موجودات بیگانه است که با سفینه خود روی زمین آمده‌اند و در جنگل مشغول تحقیقات در مورد حیات و پوشش گیاهی سطح زمین هستند. غافل از اینکه افرادی ناشناس که از حضور بیگانگان در آن حوالی اطلاع دارند در جستجوی آنان هستند. بیگانگان با دیدن آن‌ها بلافاصله به سمت سفینه بازمی‌گردند تا زمین را ترک کنند اما یک نفر از آن‌ها از سوار شدن بر سفینه بازمی‌ماند و تنها بر روی زمین رها می‌شود. در طول روزهای بعد همان افراد ناشناس که از باقی ماندن وی بر روی زمین نیز مطلع هستند به دنبال او می‌گردند، اما یک پسر نوجوان محلی ۱۱ ساله موجود بیگانه را پیدا کرده و او را به خانه خود می‌برد و آرام آرام خودش و خانواده‌اش با موجود بیگانه دوست می‌شوند. اما افراد ناشناس که همچنان به دنبال بیگانه می‌گردند قدم به قدم در حال نزدیک شدن به آن‌ها هستند…

    ببینید | بازیگران فیلم مشهور «ای‌تی» ۴۰ سال پس از اکران

    در ویدئوی زیر بازیگران اصلی این فیلم را بعد از گذشت ۴۰ سال ببینید.

    • اکران یک فیلم و ادعای عجیب رئیس ناسا درباره موجودات فضایی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا