هنرمندان

شان پن ماجرای قتل ۴ زن آمریکایی را پیگیری می کند – بلاگی ها

  • شان پن ماجرای قتل ۴ زن آمریکایی را پیگیری می کند – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از ورایتی، کمپانی فیلمسازی «Projected Picture Works» که سال گذشته توسط «شان پن» تأسیس شد، قرار داد تولید فیلم سینمایی «قاتل‌ها و دیپلمات‌ها» را امضا کرد و این تریلر سیاسی داستان واقعی چهار زن مبلغ آمریکایی را روایت می‌کند که در سال ۱۹۸۰ در السالوادور مورد تجاوز قرار گرفته و به قتل رسیدند.

    این فیلم داستان یک دیپلمات جوان آمریکایی را دنبال می‌کند که با کشف یک منبع نامحتمل و برای جمع‌آوری شواهد کلیدی این ماجرا همه چیز را به خطر می‌اندازد. این فیلم بر اساس مقاله ای از «ریموند بونر» روزنامه نگار برنده جایزه پولیتزر ساخته می‌شود.

    «مایکل نورس» و «جان تایلر مک‌کلین» نگارش فیلمنامه اقتباسی «قاتل‌ها و دیپلمات‌ها» را بر عهده دارند و «جردن فولی» و «جاناتان روزنتال» از کمپانی «House Motion Pictures» در کنار «جان آیرا پالمر» و «جان وایلدرموت» دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم سینمایی خواهند بود. کمپانی «Projected Picture Works» در سال ۲۰۲۱ توسط «شان پن»، «جان آیرا پالمر» و «جان ویلدرموت» تاسیس شده است.

    «شان پن» هنرپیشه و کارگردان آمریکایی چندی پیش نیز برای ساخت مستندی درباره جنگ روسیه در اوکراین وارد خاک «کیف» شده بود و با رئیس جمهور اوکراین نیز دیدار کرده بود.

    • پای فیلم هندی پس از ۳۰ سال به سینمای ایران باز شد | «خیزش، غرش، آتش» را همزمان با اروپا و آمریکا در سینما ببینید
    • جدیدترین تصاویر منتشر شده از سریال خاندان اژدها | رکوردهایی که شکسته شدندپ
    • ورشکستگی دومین سینمای زنجیره‌ای بزرگ دنیا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا