هنرمندان

اسکورسیزی «دار و دسته‌های نیویورکی» را سریال می‌کند – بلاگی ها

  • اسکورسیزی «دار و دسته‌های نیویورکی» را سریال می‌کند – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، «اسکورسیزی» پس از ساخت فیلم موفق «دار و دسته‌های نیویورکی» در سال ۲۰۰۲ با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو»، «دنیل دی‌ لوئیس» و «کمون دیاز»، این بار یک سریال را برای شبکه میرامکس بر اساس رمان نوشته «هربرت اسبیری» بسازد که علاوه بر تهیه کنندگی، کارگردانی دو اپیزود اول را بر عهده دارد.

    «برت لئونارد» نگارش فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد که گفته می‌شود برداشت جدیدی از رمان «دار و دسته‌های نیویورکی» با شخصیت‌های جدیدی است که در نسخه سینمایی حضور نداشتند.

    کتاب «دار و دسته‌های نیویورکی» به جرئیات درگیری میان دار و دسته‌های رقیب در نیویورک در میانه‌ها و اواخر سده ۱۸۰۰ میلادی پیش از ظهور و تسلط گروه‌های مافیایی آمریکایی-ایتالیایی در دوره ممنوعیت استفاده از الکل در دهه ۱۹۲۰ میلادی می‌پردازد.

    رایان رینولدز با خالق دنیای عجیب همکاری می‌کند

    ۹ فیلمی که نامشان را هم نشنیده‌اید، اما حتما باید آنها را تماشا کنید

    فیلم «دارو دسته‌های نیویورکی» در سال ۲۰۰۲ در ۱۰ شاخه از جمله بهترین فیلم، کارگردانی و بازیگری مرد (دنیل دی-لوئیس) نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

    اسکورسیزی «دار و دسته‌های نیویورکی» را سریال می‌کند

    مارتین اسکورسیزی- کارگردان

    جدیدترین مسستند ساخته «مارتین اسکورسیزی» با عنوان «بحران شخصیت: تنها یک شب» اخیرا نخستین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم نیویورک تجربه کرد و فیلم جدید او با عنوان «قاتلان ماه کامل» با حضور «دی‌کاپریو» نیز پیش‌بینی می‌شود در جشنواره کن سال آینده میلادی رونمایی شود. این فیلمساز کهنه‌کار در عرصه تلویزیون نیز تهیه‌کنندگی سریال «شیطان در شهر سفید» برای سامانه نمایش آنلاین «Hulu» را بر عهده دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا