هنرمندان

«رها و انگشتر جادو» آماده نمایش شد – بلاگی ها

  • «رها و انگشتر جادو» آماده نمایش شد – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، «رها و انگشتر جادو» با بهره بردن از آموزه‌های علم روانشناسی و توجه به مفاهیم رشد و تربیت و آموزش از بین ۱۳۷ فیلم از ایران و ۱۰۵ کشور دیگر به جمع ۹ فیلم سینمایی حاضر در پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد راه یافت. در خلاصه داستان فیلم آمده است: بابا محسن باستان‌شناس است و همراه با دخترش رها برای کشف یک غار مخوف به شمال ایران سفر می‌کند. وقتی آنها به غار می‌رسند، ناگهان زمین‌لرزه رخ می‌دهد و آتوسا پس از ۶ هزار سال استراحت، از درون یک تابوت قدیمی بیدار و وارد زندگی انسان‌ها می‌شود…

    نگارش فیلمنامه «رها و انگشتر جادو» را دکتر منصور بلالی انجام داده و کیانوش اسلامی با همراهی پرویز قدسی مشاوران او بوده‌اند. تولید فیلم در لوکیشن‌های متنوع و زیبا از جمله موزه برج آزادی تهران، سواحل دریای خزر، جنگل عباس‌آباد بهشهر، غار هوتو و مناطقی از لواسان بزرگ، جاجرود، تهرانپارس و غرب تهران انجام شده است.

    تیتراژ پایانی «رها و انگشتر جادو» را بهروز محمدی خوانده و محمد محتشمی آهنگساز و ترانه‌سرا و امیر پناهی و رضا پناهی تنظیم‌کننده آن بوده‌اند. پیام نیکومنش مسئولیت مدیریت فیلمبرداری را بر عهده داشته و صدای منوچهر والی‌زاده به عنوان گوینده رادیو در بخش‌هایی از فیلم شنیده می‌شود.

    دیگر بازیگران «رها و انگشتر جادو» عبارتند از عارفه نظامی، النا منیعی، میثم حسینی، محمدرضا نجفی، هادی عبدالمالکی، مهدی بیگدلیا، آزاده قدیمی، کیانا صفرزاده، سودابه توفیقی، سیما رحمتی، پرنیا مرادی، مرتضی خندان، حجت بابایی، رضا منیعی، حورا موسی‌خانی، نیکا صفوی، یسنا آوخ، النا عبدی‌زاده و کیانا اسلامی.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا