هنرمندان

عکس | نخل طلای تازه و گران‌قیمت جشنواره فیلم کن – بلاگی ها

  • عکس | نخل طلای تازه و گران‌قیمت جشنواره فیلم کن – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ،‌ ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت، این کمپانی جواهرسازی لوکس یکی از حامیان دیرینه جشنواره کن است که امسال بیست و پنجمین سالگرد همکاری خود را با کن جشن می‌گیرد و به همین مناسبت یک جایزه نخل طلای سفارشی برای این دوره طراحی کرده که دارای دو برگ طلایی الماس نشان بر روی پایه سنگی از رُز کوارتز است.

    این جایزه که در مراسم اختتامیه امسال جشنواره اعطا می‌شود، بالاترین نشان کن است که به بهترین فیلم بخش مسابقه اصلی به انتخاب هیات داوران تعلق خواهد گرفت.

    کارولین شوفله، مدیر هنری و یکی از روسای کمپانی شوپارد، تصمیم گرفته در طرح جدید خود برای نخل طلا از دو برگ طلایی الماس نشان استفاده کند که روی یک برگ با ۷۵ الماس به مناسبت هفتاد و پنجمین دوره کن و روی برگ دیگری، ۲۵ الماس برای گرامیداشت سالگرد همکاری جشنواره کن و کمپانی شوپارد در جشن سینما قرار داده شده است.

    همچنین سنگ رُز کوارتز جایگزین کریستال سنگی سنتی شده است و این تغییر از آن جهت حائز اهمیت است که طبق اساطیر یونانی گفته می‌شود این سنگ زیبای صورتی با رگه‌های ظریف، توسط آفرودیت، الهه زیبایی و عشق ساخته شده است و بنابر اعلام کمپانی شوپارد، رُز کوارتز به عنوان نمادی از عشق بی قید و شرط که جشنواره را با سینما پیوند می دهد، انتخاب شده است.

    نخل طلای سفارشی امسال جشنواره کن که دارای ۱۹ برگ طلایی است، حاصل ۷۰ ساعت کار شش صنعتگر است و از ۱۱۸ گرم طلای ۱۸ عیار در ساخت آن استفاده شده است.

    دیگر جوایز جشنواره کن شامل جوایز بهترین بازیگر زن و مرد، جایزه بزرگ هیات، بهترین کارگردانی، جایزه فیلمنامه، جایزه ویژه هیات داوران، نخل طلای فیلم کوتاه و دوربین طلایی نیز همگی در کارگاه‌های کمپانی شوپارد در شهر ژنو ساخته شده‌اند.

    هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن از ۱۷ تا ۲۸ می (۲۷ اردیبهشت تا هفت خرداد) به صورت حضوری بر پا خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود میزبان ۳۵ هزار میهمان رسمی باشد.

    نخل طلای کن

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا