هنرمندان

نماینده اسکار اتریش برنده بهترین فیلم جشنواره لندن | تفریق مانی حقیقی نمایش داده شد – بلاگی ها

  • نماینده اسکار اتریش برنده بهترین فیلم جشنواره لندن | تفریق مانی حقیقی نمایش داده شد – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از ورایتی‏، کورساژ ساخته ماری کروتزر با نقش‌آفرینی ویکی کریپس جایزه بهترین فیلم جشنواره لندن را از آن خود کرد.

    این فیلم که روایت زندگی الیزابت اتریش – مجارستان در کریسمس سال ۱۸۷۷ است امسال در بخش نوعی نگاه جشنواره کن رونمایی شد و در ادامه در جشنواره‌هایی چون سارایوو، تورنتو و سن سباستین هم به نمایش گذاشته شد، نماینده رسمی سینمای اتریش در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار است. 

    در این دوره از جشنواره لندن همچنین جایزه بهترین فیلم اول جشنواره به فیلم ۱۹۷۶ ساخته مانئلا مورتلی، جایزه بهترین مستند به هر آنچه نفس می‌کشد ساخته شانوک سن و جایزه بهترین فیلم کوتاه به فیلم پا ندارم و باید بدوم ساخته یو لی رسید.

    زندگی کیف آبی ساخته مشترک لیسا سلبی، ربکا هرش لوید و الکس فرای هم جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان را از آن خود کرد.

    شصت و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم لندن بزرگ‌ترین رویداد سینمایی کشور انگلستان است که در تاریخ ۵ تا ۱۶ اکتبر (۱۳ تا ۲۴ مهر) در شهر لندن برگزار شد و تفریق ساخته مانی حقیقی و محصول ایران و فرانسه در بخش جسارت، تابستان با امید ساخته صدف فروغی و محصول کانادا و ایران را در بخش سفر و فیلم کوتاه پرونده به نویسندگی و کارگردانی سونیا حداد و تهیه‌کنندگی پیمان شادمانفر هم در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه به نمایش گذاشته شدند. 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا