اخبار

قاتلان شهید نصیری به اعدام در ملاء عام محکوم شدند – بلاگی ها

  • قاتلان شهید نصیری به اعدام در ملاء عام محکوم شدند – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس دادگاه فولادشهر گفت: حکم اعدام قاتلان شهید نصیری، توسط شعبه اول دادگاه انقلاب اصفهان و شعبه یک دادگاه کیفری استان صادر شد.

    سید مسعود مسعودی فر گفت: این حکم پس از برگزاری جلسات رسیدگی به اتهامات قاتلان شهید مدافع امنیت احسان نصیری و استماع دفاعیات متهمین و وکلای آنان، صادر شد.

    به گفته او دستگاه قضایی از ابتدای وقوع این جنایت رسیدگی ویژه و سریع به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد و سیر قانونی پرونده از جمله تحقیقات و کلیه ضوابط مندرج در آئین دادرسی کیفری را در کمترین زمان ممکن اجرا نمود.

    مسعودی فر می‌گوید: رأی صادره مطابق قانون قابلیت فرجام خواهی در مدت زمان مقرر را دارد. با صدور این رأی مراحل دادرسی به این پرونده در استان اصفهان به پایان رسید و در صورت اعتراض متهمان و یا وکیل مدافع آنان به رأی صادره پرونده جهت تکمیل سیر قانونی به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

    طبق آرای صادره متهمان محمد. ق ۳۸ ساله و صادق. م ۲۵ ساله به مجازات اعدام با چوبه دار در ملاء عام (محل وقوع جرم) محکوم شده اند و از نکات قابل ذکر این پرونده داشتن سابقه کیفری هر دو متهم است.

    ستوان‌دوم شهید احسان نصیری از ماموران پلیس آگاهی شهرستان لنجان بود که آبان سال گذشته در حین انجام ماموریت و درگیری با ارازل و اوباش در فولادشهر به شهادت رسید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا