هنرمندان

جایزه یک عمر دستاورد هنری برای بازیگر زن مشهور – بلاگی ها

  • جایزه یک عمر دستاورد هنری برای بازیگر زن مشهور – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از هالیوود ریپورتر،  «نیکول کیدمن» هنرپیشه سرشناس هالیوود و دارنده اسکار، جایزه یک عمر دستاورد هنری AFI  بنیاد فیلم آمریکا را دریافت می‌کند.

    این بازیگر و تهیه‌کننده برنده اسکار برای دریافت چهل و نهمین جایزه دستاورد هنری بنیاد فیلم آمریکا در یک مراسم در تئاتر دالبی هالیوود در ۱۰ ژوئن مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. موسسه فیلم آمریکا در اعلامیه خود خاطرنشان کرد که او اولین بازیگر استرالیایی است که این جایزه را دریافت می‌کند.

     جایزه یک عمر دستاورد هنری برای بازیگر زن مشهور

    کیدمن، ۵۵ ساله، شروع فعالیتش به اوایل دهه ۱۹۸۰ بازمی‌گردد. او به عنوان یک هنرپیشه همه فن حریف سال‌هاست برای کارگردانان مطرح هالیوود همچون جین کمپیون، سوفیا کاپولا، باز لورمان، آنتونی مینگلا، سیدنی پولاک، لارس فون تریر و استنلی کوبریک بازی کرده است.

    • اقامت پر ماجرای ۹ غریبه در درمانکده‌ای رویایی | وقتی نیکول کیدمن روح‌های رنج‌دیده را شفا می‌دهد
    • اعتراض به معافیت نیکول کیدمن از قرنطینه

     جایزه یک عمر دستاورد هنری برای بازیگر زن مشهور

    کاتلین کندی، رئیس بنیاد فیلم آمریکا، در تایید خبر امروز به انتخاب کیدمن برای دریافت این جایزه اشاره کرد و گفت: «نیکول کیدمن برای دهه‌ها مخاطبان را با جسارت هنری‌اش مسحور کرده است. او نیرویی است که هم در انتخاب‌هایش شجاع است و هم در تمام بازی‌ها.»

     جایزه یک عمر دستاورد هنری برای بازیگر زن مشهور

    نیکول مری کیدمن زاده ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ بازیگر و تهیه‌کننده اهل استرالیا و ایالات متحده است. او که بابت فعالیت در محصولات سینمایی و تلویزیونی با ژانرهای گوناگون شهرت دارد، نامش همواره در میان بازیگران زن جهان با بیشترین مقدار دستمزد قرار گرفته‌است. او جوایز متعددی از جمله یک جایزه اسکار، یک جایزه فیلم بفتا، دو جایزه امی و شش جایزه گلدن گلوب برنده شده‌ است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا