هنرمندان

جواد عزتی آنقدر پیشنهاد داشت که نتوانستیم او را نگه داریم – بلاگی ها

  • جواد عزتی آنقدر پیشنهاد داشت که نتوانستیم او را نگه داریم – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، مهام که در حال حاضر سریال‌های «دردسرهای عظیم ۱» و «متهم گریخت» را روی آنتن شبکه تماشا دارد، شامگاه شنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه پیش از بازپخش «دردسرهای عظیم» در ارتباط زنده تلفنی با شبکه تماشا صحبت‌هایی را در زمینه ادامه پیدا نکردن فصل سوم این مجموعه بیان کرد. 

    سریال «دردسرهای عظیم ۱» به کارگردانی برزو نیک نژاد با بازی جواد عزتی، مهدی هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی و الناز حبیبی هر شب از شبکه تماشا ساعت ۲۱ به روی آنتن می‌رود. 

    این تهیه کننده توضیح داد: آنچه که من الان در ارتباطاتم با مردم دارم این است که هنوز تولید و پخش «دردسرهای عظیم ۳» را تقاضا می‌کنند. راستش آن زمان که ما این کار را انجام می‌دادیم، فصل سوم آماده بود ولی به لطف خدا جواد عزتی از «دردسرهای عظیم» پر و بال گرفت و الحمدالله رفت و دیگر به جایی رسید که آنقدر تقاضا در سینما و ویدئو بالا بود که دیگر نمی‌توانست ادامه بدهد. از طرفی با رقم‌هایی هم که ما در سازمان صداوسیما داشتیم، نمی‌توانستیم جواد عزتی را نگه داریم و متاسفانه «دردسرهای عظیم ۳» به خاطر نبود این بازیگر ساخته نشد. 

    تهیه کننده مجموعه‌های تلویزیونی «خانه به دوش»، «ترش و شیرین»، «من یک مستاجرم» و «زن بابا» در بخشی از صحبت‌هایش با یادی از زنده یاد زهره فکورصبور که از بازیگران «دردسرهای عظیم» بود، گفت: این قسمت از مجموعه «دردسرهای عظیم» را به روح مرحومه مغفوره سرکار خانم زهره فکورصبور تقدیم می‌کنم و از همه مخاطبانی که امشب این مجموعه را می‌بینند، می‌خواهم فاتحه‌ای برای ایشان بخوانند. روحشان شاد باشد. 

    مهام در بخشی دیگر از صحبت‌هایش در توضیح این مطلب که با توجه به سابقه بازیگری‌اش در فیلم‌هایی مثل «شهر زیبا» و «چهارشنبه سوری»، اگر بخواهد تهیه‌کنندگی یا بازیگری را انتخاب کند کدام را برمی‌گزیند؟ خاطرنشان کرد: بله من در این دو فیلم در خدمت آقای اصغر فرهادی بودم ولی خودم تهیه‌کنندگی را بیشتر دوست دارم چون شما محوریت و اعمال نظر دارید اما بازیگری باید در اختیار باشید. در تهیه‌کنندگی جامعه‌شناسی‌تان را در متن، فیلمنامه و به کارگردان منتقل می‌کنید و الحمدالله لطف خداوند شامل حال ما بود که کارها ماندگار شد. خدا را شکر می‌کنم که در هر موقعی و هر آنتنی کارهای من همچنان در حال پخش است و این لطف خداست. 

    او در ادامه درباره ارتباط کاری‌اش با ایرج محمدی، از دیگر تهیه‌کنندگان قدیمی تلویزیون یادآور شد: ایشان یکی از دوستان و همکاران بسیار خوبم است که از جایی به بعد ایشان به سمت فضای ویدئو رفتند. اگر شعار نباشد من چون خودم را سرباز رسانه ملی می‌دانم، معتقدم هرچه دارم از تلویزیون است، به همین خاطر پایبند این رسانه هستم و در تلویزیون ماندم. 

    مهران مهام که در حال حاضر تهیه‌کنندگی سریال «بی همگان» را برای شبکه سه سیما برعهده دارد، در پایان درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه اعلام کرد: تاکنون ۶۵ درصد از کل این مجموعه تصویربرداری شده و همچنان در حال ضبط هستیم. احتمال زیاد تا دو ماه و نیم آینده سریال روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. پس از سال‌ها ساختن کارهای کمدی، ان شاءالله نوید یک ملودرام برای مخاطبان در راه است. 

      سریال «بی همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی برای پخش از شبکه سوم در حال ساخت است. مهدی سلطانی، سپند امیرسلیمانی، سمیرا حسن پور، کاظم هژیرآزاد، نسرین بابایی، کاوه خداشناس، مرحوم زهره فکور صبور، محمد صادقی و… از بازیگران این مجموعه هستند. منبع: ایسنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا