هنرمندان

این بازیگر اولین شهروندی است که در فضا پیاده‌روی می‌کند؟ | تنها کسی که می‌تواند زمین را نجات دهد – بلاگی ها

  • این بازیگر اولین شهروندی است که در فضا پیاده‌روی می‌کند؟ | تنها کسی که می‌تواند زمین را نجات دهد – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از ورایتی، دونا لنگلی، رئیس یونیورسال پیکچرز در این خصوص گفت: زمانی که تام کروز برای فیلمبرداری یک فیلم اکشن جدید با کارگردانی داگ لیمان به فضا می‌رود، امیدواریم به اولین شهروندی تبدیل شود که در خارج از ایستگاه بین‌المللی فضایی  پیاده‌روی فضایی انجام می‌دهد.

    یونیورسال از پروژه فضایی کروز حمایت می‌کند که طبق گزارش‌ها بودجه ای در حدود ۲۰۰ میلیون دلار دارد. در حالی که قبلا مشخص بود فیلم صحنه‌هایی را در ایستگاه فضایی بین‌المللی فیلمبرداری می‌کند، لنگلی گفت که برنامه این است که کروز نیز پیاده‌روی فضایی انجام دهد. 

    • مسابقه فضایی شماره ۲: هنرپیشه روسی زودتر از تام کروز به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌رود

    تام کروز ما را به فضا می‌برد. او جهان را به فضا می‌برد. ما پروژه بزرگی را با تام در دست توسعه داریم. بردن یک موشک به ایستگاه فضایی و فیلمبرداری در فضا و اینکه اولین غیرنظامی خارج از ایستگاه فضایی پیاده‌روی فضایی انجام دهد، منحصر به فرد است.

    لنگلی فاش کرد در حالی که کروز  به فضا می‌رود، در واقع [بیشتر] روی زمین اتفاق می‌افتد و سپس شخصیت باید برای نجات روز به فضا برود. رئیس یونیورسال شخصیت کروز را به عنوان مردی که خود را در موقعیتی می‌بیند که تنها کسی است که می‌تواند زمین را نجات دهد توصیف می‌کند.

    لیمان و کروز پیش از این در فیلم‌هایی مانند «لبه فردا» (۲۰۱۴) و «ساخت آمریکا» (۲۰۱۷) با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

    بنابر اعلام پیشین منابع خبری، از بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری این فیلم، بین ۳۰ تا ۶۰ میلیون دلار به تام کروز تعلق خواهد گرفت. کروز در این فیلم علاوه بر بازی، تهیه‌کنندگی هم می‌کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا