هنرمندان

پرنده سیاه ایرانی در آسمان آمریکا – بلاگی ها

  • پرنده سیاه ایرانی در آسمان آمریکا – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، فیلم کوتاه پرنده سیاه به نویسندگی و کارگردانی علی ریاحی و تهیه‌کنندگی مشترک فربد جلالی و حمیدرضا عرب به هفتمین دوره جشنواره Nassau Film Festival (2022) راه یافت.

    آثار راه یافته به این جشنواره در تاریخ ۲۱ و ۲۲ می در سینما پرینستون گاردن آمریکا نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این ، فیلم‌های حاضر در این رویداد سینمایی به صورت مجازی نیز از تاریخ ۲۱ می تا هشتم ژوئن به نمایش گذاشته می‌شود. برندگان این دوره جشنواره نیز در روز پایان نمایش و اختتامیه مشخص خواهند شد.

    این فیلم کوتاه پیش از این نیز در چهارمین دوره از جشنواره Meihodo نیویورک آمریکا نیز راه پیدا کرده بود. 

    پرنده سیاه روایتی از زندگی دختری جوان بوده که در بیمارستان چشمانش را باز می‌کند اما تصاویر و اشخاصی را می‌بیند که در دنیای واقعی جایی ندارند. در خلاصه داستان این اثر آمده است: « کلاغا … ازشون بدم‌میاد … هروقت می‌بینمشون یه اتفاق بدی میافته».

    سحر روستایی، آتنا بهاری و هانیه عینی بازیگرانی هستند که در فیلم «پرنده سیاه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

    پخش بین‌المللی فیلم «پرنده سیاه» برعهده فرست اسکرین به مدیریت سولماز اعتماد است.

    از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: مدیر فیلمبرداری: پریا صادق‌بیکی، تدوین: علی گورانی، طراح صحنه: هدیه رسولیان، طراح لباس: سارا بقا، موسیقی : محمد علی انتظاریان، صدابردار: امین جعفری، صداگذاری: محمدمهدی جواهری‌زاده، جلوه‌های ویژه: بیتا اخلاقی، اصلاح‌رنگ: فربد جلالی، طراح گریم: لوریمر کوک‌تپه، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سعید حشمتی، منشی‌صحنه: مریم بهمن‌پور و سارا احترامی، عکاس: علیرضا لاجورد و مشاور رسانه‌ای: حامد قریب اشاره کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا