اخبار

پوشش نامناسب مجری زن مشهور تلویزیون در دریای ترکیه / عکس – بلاگی ها

  • پوشش نامناسب مجری زن مشهور تلویزیون در دریای ترکیه / عکس – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها   استوری های اینستاگرام خود از روزمرگری هایش در ترکیه منتشر می کند که این بار پوشش او مورد انتقاد قرار گرفته است.

    به نظر می رسد صبا راد و همسرش به ترکیه مهاجرت کردند اما همچنان به ایران نیز رفت و آمد دارند. صبا راد در استوری های اینستاگرام خود روزمرگری های خود در ترکیه منتشر می کند که در جدیدترین عکس هایش نوع پوشش مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

    لباس نامناسب صبا راد در دریای ترکیه

    بسیاری از دنبال کنندگان پیچ اینستاگرامی صبا راد این پوشش را مناسب مجری که قبلا در صداوسیما مشغول به فعالیت بوده نمی دانند.

    او با انتشار عکس های زیر نوشته است: می گذره درست می شه عزیزم غصه نخور هیچ شبی موندگار نیست و هیچ غمی همیشگی نیست محکم باش و خودتو نباز خدارو داری کنارته شک نکن خودش هواتو داره عزیزدلم

    لباس نامناسب مجری زن ایرانی در دریای ترکیه + عکس

    لباس نامناسب مجری زن ایرانی در دریای ترکیه + عکس

    لباس نامناسب مجری زن ایرانی در دریای ترکیه + عکس

    خداحافظی صبا راد با تلویزیون

    حدود دوسال می‌شود که صبا راد با تلویزیون خداحافظی کرده است. این مجری معروف همکاری‌ اش با صدا و سیما را از نیمه دهه ۷۰ با نویسندگی و گویندگی رادیو آغاز کرد و با اجرای برنامه «به خانه برمی‌گردیم» در شبکه تهران به شهرت رسید. همکاری او با این برنامه تلویزیونی در دو سال گذشته با فراز و نشیب‌هایی همراه بود و حتی برای مدتی شایعه ممنوع‌ التصویری اش به گوش می‌رسید.

    همسر اول و دوم صبا راد

    صبا راد در ازدواج اولش با مرتضی علی آبادی ازدواج کرد که پس از مدتی به طلاق ختم شد. همسر اول صبا راد بازیگری و مجری گری مدیر مجموعه ورزشی تنیس استقلال بود.

    او پس از تجربه شکست در ازدواج اولش با شرکت در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا