هنرمندان

هرکول پوآرو بازمی‌گردد – بلاگی ها

  • هرکول پوآرو بازمی‌گردد – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از ورایتی، سومین فیلم کنت برانا از سری فیلم‌های «هرکول پوآرو» با عنوان «تسخیر شده در ونیز» با بازی تینا فی، جیمی دورنان و میشل یئو به صحنه بازمی‌گردد.

    استودیوی قرن بیستم گروه بازیگران «تسخیر شده در ونیز» را که سومین تلاش کنت برانا کارگردان در فیلم‌های هرکول پوآرو بر اساس رمان‌های آگاتا کریستی است، اعلام کرد.

    گروه جدیدی که پشت این فیلم هیجان‌انگیز ماوراءالطبیعی قرار دارد به کارگردانی کنت برانا شامل تینا فی، جیمی دورنان، میشل یو، کایل آلن، کامیل کاتین، جود هیل، علی خان، اما لایرد، کلی ریلی و ریکاردو اسکاماریکو تکمیل می‌شوند.

    داستان فیلم در ونیز پس از جنگ جهانی دوم در شب یادگاران اتفاق می‌افتد، این فیلم معمایی دیگری را دنبال می‌کند که در آن پوآرو کارآگاه مشهور حضور دارد. پوآرو که اکنون بازنشسته شده و در تبعیدی خود خواسته زندگی می‌کند، پوآرو در یک جلسه در یک قصر جن زده شرکت می‌کند که یکی از مهمانان به قتل می‌رسد، و او باید یک بار دیگر بفهمد که چه کسی این قتل را انجام داده است.

    کنت برانا کارگردان این فیلم گفت: «این یک پیشرفت فوق‌العاده در شخصیت هرکول پوآرو و همچنین دنباله فیلم‌های این مجموعه اثر آگاتا کریستی است. «فیلم جدید بر اساس یک داستان پیچیده از رمز و راز که در هالووین در شهری پرهیجان اتفاق می‌افتد، فرصتی شگفت‌انگیز برای ما به‌عنوان فیلمساز است و ما از این فرصت لذت می‌بریم تا چیزی واقعاً دلهره‌آور برای مخاطبان وفادار سینما ارائه کنیم.

    • زندان طولانی در انتظار تهیه‌کننده سینما

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا