هنرمندان

کشته و مجروح شدن ۸ بازیگر سریالی از نتفلیکس در صحنه تصادف – بلاگی ها

  • کشته و مجروح شدن ۸ بازیگر سریالی از نتفلیکس در صحنه تصادف – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از hollywoodreporter، اداره فرهنگ باخا کالیفرنیا روز جمعه گفت که ریموندو گاردونیو کروز و خوان فرانسیسکو گونزالس آگیلار در جریان تصادف مرگبار خودرو در ۱۶ ژوئن جان خود را از دست دادند.

    دو بازیگر سریال نتفلیکس The Chosen One پس از تصادف ون در نزدیکی Mulege در شبه‌جزیره باجا کالیفرنیا سور کشته شدند و شش بازیگر و عوامل دیگر سریال مجروح شدند.

    رسانه‌های محلی گزارش دادند که این تصادف در ۱۶ ژوئن رخ داد و گفتند که ون پس از خروج از جاده در یک منطقه بیابانی واژگون شد. ظاهراً عوامل سریال در آن زمان در نزدیکی منطقه سانتا روزالیا کار می‌کردند.

    هالیوود ریپورتر تایید کرد که این حادثه در صحنه فیلمبرداری رخ نداده است و ون در حال عبور از سانتا روزالیا به فرودگاه محلی بوده است که تصادف رخ داد.

    نتفلیکس هنوز درباره این حادثه صحبتی نکرده است. این شرکت تصمیم گرفته است فعلاً تولید سریال را متوقف کند. در حال حاضر مشخص نیست که این حادثه چگونه در تولید سریال تأثیر می‌گذارد.

    به گفته یک منبع آگاه، شش مجروحی که نامشان فاش نشده است، شامل دو بازیگر دیگر و چهار نفر از اعضای گروه است که همگی در حال حاضر وضعیت خوبی دارند.

    سریال «برگزیده» داستان پسری ۱۲ ساله را دنبال می‌کند که می‌فهمد عیسی مسیح برای نجات بشریت بازگشته است. این سریال که به‌شدت با دیالوگ‌های انگلیسی و اسپانیایی نوشته شده است، بر اساس مجموعه کتاب‌هایی مصور از مارک میلار و پیتر گراس ساخته شده است. طبق گزارش‌ها، فیلمبرداری این سریال در ماه آوریل آغاز شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا