هنرمندان

شوک توئیتری دوئین جانسون برای طرفداران «بلک آدام» – بلاگی ها

  • شوک توئیتری دوئین جانسون برای طرفداران «بلک آدام» – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، دوئین جانسون در توئیتی نوشت: پیش از اشتراک این خبر عالی درباره بلک آدام منتظر تأیید از سوی سرمایه‌گذاران بودم. فیلم ما بین ۵۲ تا ۷۲ میلیون دلار سود خواهد داشت. این حقیقت است. با حدود ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان ما گام به گام در حال ساخت فرانچایز جدید خود هستیم.

    او به فروش فیلم دنیای سینمایی مارولی کاپیتان آمریکا که در سال ۲۰۱۱ اکران شد، در مقایسه با بلک آدام اشاره کرد؛ فیلمی که ۳۷۰ میلیون دلار در گیشه فروخت. کاپیتان آمریکا در آن سال با هزینه ۱۴۰ میلیون دلاری ساخته شد.

    شوک توئیتری دوئین جانسون برای طرفداران «بلک آدام»

    توئیت جانسون پس از آن منتشر می‌شود که جو سینگر تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار فیلم بلک آدام هرگونه ادعایی مبنی بر شکست مالی این فیلم را رد کرد؛ هرچند بخاطر حضور دوئین جانسون در این فیلم انتظار بیشتری می‌رفت اما فیلم سود مالی خود را داشته است.

    او گفته دنباله‌های فیلم بلک آدام، این فرنچایز (حق امتیاز کسب و کار) را به مدت طولانی حفظ می‌کنند و برایش پولساز خواهند بود.

    • «کریستین استوارت» رئیس داوران جشنواره برلین شد
    • مستندی که خشم رسانه های بریتایی را برانگیخت | فاش شدن اخبار هولناک از خانواده سلطنتی

    بلک آدام یک فیلم اَبَرقهرمانی آمریکایی با بازی دوئین جانسون است؛ داستان فیلم حول محور یک اَبَر انسان باستانی است که توسط گروهی از باستان‌شناسان از زندان جادویی خود آزاد می‌شود تا ملت «خندق» را از دست سندیکای جنایتکارانهٔ «اینترگنگ» رهایی بخشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا