هنرمندان

با «مافیا» قضاوتم نکنید! – بلاگی ها

  • با «مافیا» قضاوتم نکنید! – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از ایسنا، رامین راستاد، بازیگر که در سری جدید «شب‌های مافیا» حضور دارد، درباره‌ ساختار رئالیتی‌شوها و ارائه‌ آن‌ها از بستر شبکه نمایش خانگی، گفت: «با این ساختار برنامه‌سازی ۱۰۰ درصد موافق هستم. در تلویزیون ما یکسری ممیزی‌ها وجود دارد که به کیفیت برخی از برنامه‌ها آسیب می‌زند. مثلا اگر قرار بود «شب‌های مافیا» در تلویزیون اجرا شود، نمی‌توانست با این طراحی لباس و فضا به سمع و نظر مخاطب برسد. این رئالیتی‌شوها در فضای پلتفرم‌های موجود، بسیار جا افتاده‌اند و براساس آمار و ارقام، تماشاگران زیادی دارند. جامعه ما الان به این برنامه‌ها خیلی نیاز دارد و می‌بینیم که چقدر از این برنامه‌ها استقبال می‌شود.» 

     با «مافیا» قضاوتم نکنید!
    رامین راستاد

    راستاد در پاسخ به این پرسش که چقدر بازی در «شب‌های مافیا» را جدی گرفته و برنده شدن در این مسابقه برایش اهمیت داشته است یا خیر، توضیح داد: «مسابقه را خیلی جدی گرفتم ولی حاضر نیستم برای یک مسابقه و سرگرمی، دوستانم را زیر سوال ببرم یا چیزی بگویم که ناراحت شوند؛ آنقدر برایم ارزش ندارد. اما مساله تقلب برایم مهم است؛ اگر هنرمندی حاضر شود در مسابقه‌ای که برای سرگرمی مردم ساخته می‌شود تقلب کند، باید به حالش گریه کرد.» 

    این بازیگر درباره‌ تاثیر شرکت در رئالیتی‌شوها بر نگاهی که به بازیگران شکل می‌گیرد و حتی روند پیشنهاد نقش‌ها، با بیان این که «کاش این برنامه‌ها در قضاوت شدن بازیگر تاثیری نداشت»، گفت: «این که رامین راستاد با ۲۵ سال سابقه‌ بازیگری، به واسطه شرکت در یک مسابقه قضاوت شود، کم‌لطفی و ناعادلانه است. ممکن است من در این بازی خوب نباشم و در بازی دیگری خوب باشم؛ بنابراین صرفا شرکت در یک مسابقه، معیار خوبی برای قضاوت درباره افراد نیست. پرمخاطب‌ترین مسابقه‌ای که الان در شبکه نمایش خانگی داریم «شب‌های مافیا» است و هر کسی در این مسابقه شرکت کند بُلد می‌شود و مدتی مطرح است. بهتر است مردم، ما را فقط در جریان همین مسابقه قضاوت کنند و شخصیت ما را به اتفاقات این مسابقه ربط ندهند.» 

    او درباره‌ ایفای نقش در کارهای در حال ساخت و در نوبت پخش برای تلویزیون، توضیح داد: «دو، سه کار خوب برای پخش دارم. در سریال «راز ناتمام» نقش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را بازی کردم و خیلی دوست دارم زودتر پخش شود و خروجی‌اش را ببینم. در سریال «زیرخاکی۳»، نقش خیلی بانمکی دارم و پارتنرم پژمان جمشیدی است. سریال «نجلا» را هم دارم که آن هم در حال پخش است.»

    راستاد در پایان در پاسخ به پرسشی درباره اوضاع این روزهای تلویزیون، با بسنده کردن به دو جمله، گفت: «آرزو می‌کنم تلویزیون‌مان به روزهای اوجش مثل دهه ۸۰ برگردد که سریال‌های متعدد و باکیفیتی تولید می‌شد و مخاطب زیادی داشت.» 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا