اخبار

افشاگری جنجالی از پشت پرده مرگ غم‌انگیز زهره فکور صبور بازیگر از زبان همسرش + فیلم – بلاگی ها

  • افشاگری جنجالی از پشت پرده مرگ غم‌انگیز زهره فکور صبور بازیگر از زبان همسرش + فیلم – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها زهره فکور صبور متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

    او فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کردو با سریال «نرگس» و «دلنوازان» شناخته شد و کار طراحی و دوخت هم انجام می دهد.

    در تهران از پدر کرمانشاهی و مادر سمنانی به دنیا آمد، فرزند آخر خانواده است و یک برادر و سه خواهر دارد که با برادرش رابطه صمیمانه تری دارد.

    در تمام طول زندگیم به تنها چیزی که فکر نمی ‌کردم بازیگر شدن بود.

    سال ۱۳۷۵ وقتی ۱۸ سالم بود بعد از گرفتن دیپلم به پیشنهاد یکی از دوستانم که در عرصه تئاتر کودک فعالیت می کرد تجربه کوتاهی در تئاتر را بدست آوردم.

    بعد از این تئاتر با گروهی از دانشجویان تئاتر آشنا شدم و در نمایشنامه «هملت» ایفای نقش کردم و از آن پس بود که بازیگری برایم جدی تر شد.

    بعد از حضور در کلاس های بازیگری حمید سمندریان به تئاتر بازگشتم سپس سال ۱۳۷۷ برای بازی در سریال «باغ کوچک بی بی گل» تست دادم و پذیرفته شدم.

    بعد از این سریال در فیلم «روزگار جوانی» به کارگردانی شاپور قریب بازی کردم.

    خانم فکور صبور سال ۱۳۸۲ در سریال «مسافری از هند» حضور داشت تا اینکه با سریال «ریحانه» و «نرگس» سال ۸۷ و «دلنوازان» سال ۸۸ چهره اش شناخته شد.

    زهره فکور صبور از چند سال پیش با «مهران مهام» تهیه کنند ازدواج کرده و زندگی متاهلی دارد، ایشان همسر دوم آقای تهیه کننده است و تنها زندگی می کرد.

    متاسفانه روز سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ پیکر بی جان زهره فکور صبور در منزل شخصی اش پیدا و دو روز بعد تشییع و در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

    یکی از منابع می گوید وی پسر از مصرف تعدادی قرص جان باخته و منبع دیگری می گوید به دلیل خوردن بیش از حد قرص اعصاب، اوردوز کرده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا