هنرمندان

«سینما پارادیزو» سریال می‌شود – بلاگی ها

  • «سینما پارادیزو» سریال می‌شود – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از ورایتی، داستان سریال «پارادیزو» همان داستان فیلم را خواهد داشت، یعنی پسری به نام توتو که زندگی پر از عشق به سینما را آغاز می‌کند. با این تفاوت که درسریال خطوط روایی مختلف داخل داستان بیشتر گسترش خواهند یافت. به گفته بیلاردی تورناتوره در حال نوشتن قسمت اول و خلاصه این سریال است و طبق برنامه در سال ۲۰۲۳ فیلمبرداری و پخش این سریال انجام خواهد شد. بلاردی اضافه کرد المان‌های روایی این سریال مانند فیلم شامل «قدرت یک مادر، پایمردی یک دوست،   اجبار به تغییر مکان و تفاوت‌های آشکار فرهنگی» خواهد بود.

    در پس زمینه تمام این داستان‌ها دهکده خیالی سیسیلی «جیانکالدو» خواهد بود که فیلم هم در همان روستا اتفاق می‌افتاد. این سریال نگاهی به جامعه ایتالیایی بعد از جنگ جهانی دوم خواهد داشت که تلاش می‌کنند شروعی دوباره داشته باشند. قرار است پیش از پخش سریال مستندی هم درباره میراث فیلم «سینما پارادیزو» و شیوه تولید آن ساخته شود.

    فیلم «سینما پارادیزو» در سال ۱۹۸۹ برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره کن و اسکار بهترین فیلم خارجی سال ۱۹۹۰ شد و بیش از ۱۲ میلیون دلار در آن سال فروش کرد. روایت گذران عمر یک عشق سینما در آن فیلم آن را به یکی از ماندگارترین و محبوبترین فیلم‌های سینمایی محصول ایتالیا در زمان خودش بدل کرد.

    منبع: سینمادیلی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا