هنرمندان

«آواتار» به فروش ۶۰۰ میلیون دلاری رسید| فیلمبرداری قسمت های سوم و چهارم چه شد؟ – بلاگی ها

  • «آواتار» به فروش ۶۰۰ میلیون دلاری رسید| فیلمبرداری قسمت های سوم و چهارم چه شد؟ – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، جیمز کامرون صحنه‌های مربوط به بچه‌ها در فیلم‌های سوم و چهارم «آواتار» را هم فیلمبرداری کرده تا با فاصله‌ای که بین ساخت فیلم‌ها می‌افتد با بزرگ شدن آنها ذهن مخاطبان درگیر نشود.

    در حالی که «آواتار» در سراسر جهان با فروش انفجاری پیش می‌رود، کارگردان آن در مصاحبه‌ای گفته است سکانس‌هایی از فیلم سوم و چهارم را هم فیلمبرداری کرده است تا بازیگران کم سن و سال که در سن بلوغ هستند، ناگهان در فیلم‌های بعدی بزرگ نشوند و روند زمانی داستان به هم نریزد.

    در «راه آب» بچه‌ای به نام توک با بازی ترینیتنی جی-لی بلیس وقت فیلمبرداری ۷ ساله بود و حالا ۱۳ سال دارد و اسپایدر دیگر بچه فیلم هم که جک چمپیون نقش وی را بازی کرده آن موقع ۱۲ ساله بود و حالا ۱۸ ساله است. وی گفته از آنجا که چمپیون مثل علف قد می‌کشید صحنه‌های مربوط به این دو را هم‌زمان برای فیلم‌های دوم و سوم و چهارم هم گرفته است.

    کامرون گفت از سریال «موجودات عجیب» درس گرفته که در ادامه خود در فصل‌های بعدی با رشد بازیگران نوجوانش روبه‌رو شده و حالا مردی ۲۷ ساله هنوز باید نقش نوجوان دبیرستانی را ایفا کند.

    جان لاندو تهیه‌کننده «آواتار» هم با تاکید بر این امر گفته هر فیلم «آواتار» مخاطبان را با یک قبیله جدید و فرهنگ‌های جدید در پاندورا آشنا می‌کند و شخصیت‌های این قبیله‌ها در یک زمان واحد به سر می‌برند پس وقتی به قبیله اول برمی‌گردیم باید شخصیت بچه‌ها هنوز بچه باشند.

    • جیمز کامرون: آواتار رویای نوجوانی‌ام بود
    • آواتار ۲ دنیا را گرفت | فروش شگفتی ساز در هفته اول اکران

    فروش «آواتار: راه آب» با سرعت ادامه دارد و تاکنون از ۶۰۸ میلیون دلار در سراسر جهان فراتر رفته است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا