هنرمندان

یک فیلم ایرانی در راه استرالیا و هند – بلاگی ها

  • یک فیلم ایرانی در راه استرالیا و هند – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها ، جشنواره کالرتیپ به فرهنگ و زبان‌های ملل مختلف می‌پردازد و متعلق به یک بنیاد غیرانتفاعی است که این دوره جشنواره، ۱۳ تا ۱۵ آبان (۴ تا ۶نوامبر) برگزار خواهد شد.

    همچنین در ادامه حضور بین المللی این  فیلم، پانسیون دختران توانست به بخش مسابقه  هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم شمیلا هندوستان International Film Festival of Shimla راه پیدا کند.

    بخش مسابقه این جشنواره در رده بین‌المللی قرار دارد و نمایش فیلم‌های کوتاه، بلند، مستند، انیمیشن و برگزار کارگاه های آموزشی و مستر کلاس فیلمسازی از برنامه‌های آن است.

    بخش غیررقابتی و برگزاری جلسات بحث و بررسی با تمرکز بر  موضوعات خاص و بررسی آثار فیلمسازان از دیگر برنامه های این رویداد محسوب می شود.

    این جشنواره تلاش دارد بهترین آثار سینمایی را نمایش دهد و با حمایت  و تقدیر از فیلمسازان جوان، سینمای مستقل و ناب هنری را تقویت کند.

    تاریخ برگزاری این جشنواره نیز ۴ تا ۶ شهریور ماه (۲۶ تا ۲۸آگوست) خواهد بود.

    در فیلم سینمایی پانسیون دختران که توسط مریم ابراهیم وند کارگردانی شده است بازیگرانی چون ثریا قاسمی، سودابه بیضایی، ملیکا شریفی‌نیا، حدیث تهرانی، شیوا خنیاگر، سولماز حصاری و ژاکلین آواره بازی می‌کنند.
     
    در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مهری برای آزادی همسرش از زندان با وسوسه قتل دست و پنجه نرم می کند. او در این فضا با دخترانی در یک پانسیون روبرو می شود که …».

    پخش بین الملل این فیلم توسط مینروا فیلم انجام می‌شود و الهه گودرزی مدیریت آن را به عهده دارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا