هنرمندان

ادعای خواهر امبر هرد علیه جانی دپ – بلاگی ها

  • ادعای خواهر امبر هرد علیه جانی دپ – بلاگی ها

    به گزارش بلاگی ها به نقل از variety، ویتنی هنریکز، خواهر امبر هرد برای تأیید ادعاهای هرد مبنی بر اینکه جانی دپ به طور مکرر به او در طول رابطه چهار ساله آنها تجاوز کرده است، به جایگاه فراخوانده شد. در این دادگاه امبر هرد از خود در برابر شکایت افترای دپ در فیرفکس، ویرجینیا دفاع می‌کند.

    هنریکز توضیح داد که شاهد یک دعوا بود که در آن دپ و هرد در حال فریاد زدن و فحاشی بر سر یکدیگر بودند. او گفت که دپ به سمت  هنریکز دوید و به پشت او ضربه زد و سپس هرد دپ را زد و گفت: «خواهرم را نزن». سپس محافظ شخصی دپ به سمت آنها رفت.

    هنریکز گفت: «جانی با یک دست موی امبر را گرفته بود و با دست دیگرش به صورت او می‌زد، همانطور که من آنجا ایستاده بودم».

    نگهبان این زوج را از هم جدا کرد و هنریکز هرد را به آپارتمانش برد و در را قفل کرد. هنریکز گفت که صدای فریاد دپ را از بیرون می‌شنیده که می‌گفت: «من از تو متنفرم! من از هر دوی شما متنفرم!…»

    هنریکز قبلاً در مورد این دعوا در طول دادگاه سال ۲۰۲۰ در بریتانیا که مربوط به این زوج بود شهادت داد. در آن پرونده، قاضی متوجه شد که دپ به هرد در آن موقعیت و همچنین در مواقع زیادی حمله کرده است.

    ادعای خواهر امبر هرد علیه جانی دپ

    دپ همچنین در مورد این حادثه در دادگاه ویرجینیا در ۲۰ آوریل شهادت داد. او در روایت خود می‌گوید که هرد به او مشت زده است. دپ به هیئت منصفه عکسی از صورت کبود خود را نشان داده شد. دپ به هرد یا خواهرش اشاره مستقیمی نکرد. تراویس مک گیورن، نگهبان امنیتی، شهادتی داد که به طور کلی با نسخه دپ از وقایع مطابقت داشت.

    در همین حال، هرد در شهادت خود به یاد آورد که برای محافظت از خواهرش به سمت دپ رفته بود و دپ او را از پشت سرش گرفته و مکرراً به صورت او ضربه زد.

    هنریکز شهادت داد که صبح روز بعد، او و هرد متوجه شدند که کمد هرد سطل زباله شده و قفسه‌های لباس او روی پله‌ها واژگون شده است. او همچنین گفت که یک قرارداد عدم افشا پیدا کرده است که برای او روی میز آشپزخانه گذاشته شده بود. او گفت که هرگز آن را امضا نکرده است.

    هنریکز گفت که در طول چهار سال رابطه خود با دپ، شاهد ضعف سلامت و تندرستی هرد بوده است. او گفت که دپ زمانی که هوشیار است می‌تواند درخشان و پرشور باشد، اما هر زمان که از مواد مخدر یا الکل استفاده می‌کند عصبانی و متجاوز می‌شود.

    او گفت: «وقتی دپ مشروب می‌نوشید، خیلی عصبانی می‌شد. او چیزهای بسیار زشت و ناخوشایندی می‌گفت، معمولا در مورد امبر، گاهی اوقات هم در مورد من.»

    او به یاد آورد که در یک مهمانی در لندن، دپ عصبانی شد و چاقوی استیک را به سمت دستیارش پرتاب کرد. او همچنین اتفاقی را به یاد آورد – که هرد نیز آن را توصیف کرده بود – زمانی که دپ یک فنجان چای را در حالی که مست بود از پنجره ماشین در حال حرکت بیرون نگه داشت. او گفت که دپ همچنین با گذاشتن یک سگ در مایکروویو شوخی کرد.

    اوایل همان روز، به هیئت منصفه فیلم‌های ضبط‌شده از راکل پنینگتون و جاشوا درو، زوجی که با هرد دوست بودند و مدتی در آپارتمان مجاورش زندگی می‌کردند، نشان داده شد. پنینگتون عکس‌هایی گرفته بود که نشان‌دهنده کبودی روی صورت هرد بود و گفت که او بسیار ترسیده بود.

    پنینگتون گفت: «هرد خیلی مراقب خود نبود و من برای امنیت او نگران بودم مبادا دپ کاری انجام دهد که بدتر از آن چیزی باشد که تا به حال انجام داده است.»

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا